وضعیت مبهم جهانبخش برای حضور در ناپولی

مسئولان باشگاه ناپولی تاکنون پیشنهاد رسمی برای جذب جهانبخش به باشگاه آلکمار ارائه نکرده اند.

وضعیت مبهم جهانبخش برای حضور در ناپولیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به درخشش علیرضا جهانبخش، هافبک تیم آلکمار هلند در رقابت های فصل جاری اردیویزه و قرار گرفتن نام او بین برترین بازیکنان این مسابقات، در روزهای آتی برخی رسانه های هلندی و ایتالیایی اخباری از تمایل ناپولی، صدرنشین فعلی سری A ایتالیا برای عقد قرارداد با جهانبخش منتشر کرده و حتی از رضایت ۷۰ درصدی هواداران آلکمار برای خروج جهانبخش از این تیم خبر داده اند.

با این وجود به نظر می رسد مسئولان باشگاه ناپولی به ریاست آئورلیو ده لورنتیس تاکنون پیشنهاد رسمی برای جذب جهانبخش به باشگاه آلکمار ارائه نکرده اند و با این وجود حضور هافبک تیم ملی فوتبال ایران در جمع شاگردان مائوریتزیو ساری در حد گمانه زنی رسانه ای مطرح است.

امیر هاشمی مقدم، مدیر برنامه های علیرضا جهانبخش در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بحث حضور او در ناپولی ایتالیا تصریح کرد: باشگاه ناپولی تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی ای به من، جهانبخش و باشگاه آلکمار ارائه نکرده است. رسانه های ایتالیایی درباره این انتقال با من صحبت کرده اند اما از طرف مسئولان ناپولی مذاکره ای با ما انجام نشده است.

او درپایان خاطرنشان کرد: تمام تمرکز جهانبخش در حال حاضر روی موفقیت با تیم ملی و آلکمار است و تا زمانیکه پیشنهاد رسمی ای از ناپولی دریافت نکنیم نمی توانیم دراین مورد صحبت کنیم و تنها باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه پیش می آید.

انتهای پیام/

اظهارات مدیر برنامه های جهانبخش درباره پیشنهاد ناپولی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.