طایفه‌گرایی در شهرستان بویراحمد نگران کننده است

فرماندار بویراحمد با تأکید بر اینکه امروزه بحث قبیله و طایفه گرایی آزاردهنده است، گفت برخی ناخواسته به این مسائل دامن می‌‌‌‌‌زنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید محمدکاظم نظری در نشست شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد اظهار داشت: پیاده روی اربعین حسینی علاوه بر اینکه یک نماد شیعی بوده به یک پدیده جهانی تبدیل شده و از همه ادیان در این مراسم شرکت می کنند که در واقع این ایدئولوژی حق محور جایگزین مناسبی برای تمام نظام‌‌های فکری و ورشکسته جهانی است.

وی با اشاره به جایگاه آموزش وپرورش افزود: بعد از خانواده، آموزش و پرورش همواره پیشگام ترین نهاد برای جهت دهی به ارزش‌‌ها، اهداف و خلاقیت‌ها در نوجوانان و جوانان بوده و از موثرترین مراکز مشورت پذیری و نقش آفرینی است.

فرماندار شهرستان بویراحمد با نگاهی به مناقشات ادارات و دستگاه‌های خدمت رسان با آموزش وپرورش، تاکید کرد: نباید تحت هیچ شرایطی خدمات رسانی به مدارس آموزش وپرورش قطع شود.

نظری با اشاره به اینکه بدهی های جاری مدارس باید با برنامه ریزی مدیران و آموزش وپرورش پرداخت شوند، ابراز کرد: شورای آموزش وپرورش یک شورای راهبردی بوده و باید در این شورا به مسائل کلان و اساسی آموزش وپرورش پرداخته شود.

وی با تاکید بر اینکه امروزه بحث قبیله و طایفه گرایی آزار دهنده است، تصریح کرد: برخی ناخواسته به این مسائل دامن می زنند که آموزش و پرورش باید با تقویت باورها وارزش های انسانی و دینی از طریق فرهنگ سازی در مدارس مبارزه با این مهم را نهادینه کند.

رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با بیان اینکه هدف این نشست چیزی جز جلب مشارکت تمام دستگاه‌های دولتی برای کمک به تعلیم و تربیت نیست، ابراز کرد: توقع این بوده که ادارات مشارکت جدی داشته باشند.

انتهای پیام/غ

 طایفه گرایی در بویراحمد آزار دهنده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.