دستگیری سوداگر مرگ با ۲۰ کیلوگرم تریاک در آمل

سوداگر مرگ با ۲۰ کیلوگرم تریاک در آمل دستگیر شد.

سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم فرمانده انتظامی شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی این فرماندهی در اقدامی اطلاعاتی، از فعالیت یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان باخبر شدند.

وی افزود: پس از تشکیل تیم عملیاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی و ایجاد ایست و بازرسی کنترلی در پلیس راه آمل متهم به نام ' الف- م ' را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آمل گفت: ماموران خودروی این عامل افیونی را در جاده هراز متوقف و در بازرسی از خودروی وی ۲۰ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ گنجیان مقدم با اشاره به اینکه این سوادگر مرگ قصد توزیع این مقدار مواد مخدر در شهر‌های مازندران را داشت، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

وی، بابیان اینکه مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است، گفت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می‌ سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌ شود.

انتهای پیام/ م

سوادگر مرگ در دام پلیس آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار