افزایش 2 برابری اعتبارات عمرانی خوزستان نسبت به سال گذشته

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از افزایش 2 برابری اعتبارات عمرانی نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید حاجتی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با اشاره به افزایش 2 برابری اعتبارات عمرانی استان نسبت به سال گذشته اظهار داشت: تخصیص این اعتبارات مشابه سایر مناطق کشور به صورت اسناد خزانه می باشد.

وی تصریح کرد: اسناد خزانه به صورت چک مدت دار است و پارسال چون نخستین تجربه استانی به این روش بوده، در جذب و تخصیص اعتبار دچار مشکل شدیم، هرچند تا آخر سال در جذب اعتبار بهتر عمل کردیم، ولی امسال با استفاده از تجربیات سال گذشته مطلوب تر عمل می نماییم.

حاجتی با بیان اینکه هنوز دستگاه ها در خوزستان در جذب اسناد خزانه فعال نشده اند گفت: برای فعال شدن دستگاه ها تا پایان دوره مالی (تیر ماه سال آینده) مقرر شده که معاون عمرانی استانداری خوزستان به صورت ویژه وضعیت جذب و تخصیص اسناد خزانه در دستگاه های استان را بررسی کند و اگر دستگاه ها این رویه را ادامه دهند در تخصیص اعتبارات به دستگاه بازنگری خواهیم کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان اذعان کرد: تعداد پروژه های عمرانی امسال استان بین 700 تا 900 پروژه است که پیش بینی شده در صورتی که دستگاه ها در جذب اسناد خزانه به خوبی عمل کنند تا پایان سال مالی تمامی این پروژه ها به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/گ

میزان اعتبارات استانی 2 برابر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.