با مخترعین ایرانی؛

سامانه‌ای برای داشتن کارمندان حرفه‌ای

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید سامانه ارزش‌یابی کارکنان اداره‌ها بصورت الکترونیکی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش باعث رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش‌بنیان بپردازد که توسط محققان این شرکت‌ها تولید شده است.

یکی از محصولات دانش بنیانی که شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید آن شده‌اند سیستم و برنامه آموزشی کارکنان اداره‌ها است. در این سامانه بحث‌های شایستگی کارمند و دوره‌های آموزشی قرار دارد و فرد از طریق اینترنت می‌تواند به آموزش‌های لازم، کلاس‌های درس و امتحانات دسترسی داشته باشد.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این سامانه اظهار کرد: دوره‌های آموزش آنلاین و ارزش‌یابی افراد در این سامانه انجام می‌شود و تمامی افرادی که در هر نقطه‌ای از کشور حضور داشته باشند می‌توانند از این سامانه استفاده کنند و تمامی فیلم‌های آموزش و فایل‌های آموزشی در این سامانه قرار می‌گیرد.

وی در خصوص ویژگی‌های سامانه تصریح کرد: این آموزش‌ها بصورت غیر حضوری است و به همین دلیل در وقت افراد صرفه جویی می‌کند همچنین به دلیل الکترونیکی بودن آن سبب کاهش هزینه‌ها می‌شود و فرد در هرنقطه از کشور با استفاده از این سامانه آموزش می‌بیند و امتحانات لازم را هم می‌دهند.

این مدیر یادآور شد: در حال حاضر حدود ۶۰۰ سازمان از این سامانه استفاده می‌کنند که در بین آن‌ها بانک، موسسات بیمه و چند وزارتخانه هم حضور دارند.

انتهای پیام/

تولید سامانه یکپارچه ارزش یابی کارکنان 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۶
چه خوب
آخرین اخبار