فرمانده پایگاه شهید مصطفی کلهری ؛

بازدید بسیجیان از آسایشگاه خیریه بقیه الله

جمعی از بسیجیان، اعضای شورا و برخی از مسؤولان حلقه‌های صالحین پایگاه شهید کلهری از آسایشگاه خیریه بقیه الله بازدید کردند.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛  محمدعلی نادری ،فرمانده پایگاه شهید مصطفی کلهری با اشاره به بازدید بسیجیان پایگاه شهید کلهری از آسایشگاه خیریه بقیه الله، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود از انجام فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی به عنوان یکی از مهمترین اهداف بسیج یاد کرده‌اند و این بازدید نیز در راستای بیانات ایشان و رسالت‌های بسیج انجام شده است.

وی با بیان اینکه این بازدید با حضور جمعی از بسیجیان، اعضای شورای پایگاه و برخی از مسؤولان حلقه‌های صالحین برگزار شد، عنوان کرد: حضور مسؤولان حلقه‌ها تاثیر بسیاری در شیوه تفکر بسیجیان نسبت به آن‌ها دارد همان طور که در احادیث ما شیعیان نیز تاکید بسیاری شده است که اگر می‌خواهید شخصی را به انجام کاری آموزش دهید ابتدا خودتان آن فعالیت را انجام دهید زیرا تاثیر آموزشی که افراد از رفتار یکدیگر می‌گیرند بسیار بیشتر از آموزش کلامی و گفتاری است.

فرمانده پایگاه شهید کلهری با تاکید بر اینکه بسیجیان باید در همه عرصه‌های جامعه ورود کنند، مطرح کرد: آسایشگاه خیریه بقیه الله دارای 90 نفر سالمند و 350 معلول است که توسط خیرین اداره می‌شود و پس از بازدید بسیجیان شادی وصف ناپذیری در میان سالمندان و معلولان ایجاد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پایگاه شهید مصطفی کلهری که جزو پایگاه‌های حوزه شهید امرالله قربانی ناحیه امام حسین(ع) است رویکرد جدیدی مبنی بر اطلاع از شیوه زندگی اقشار مختلف جامعه در خود ایجاد و اجرا کرده است و روز به روز اقدامات گسترده‌تری در این راستا انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ت

شادی سالمندان و معلولین از بازدید بسیجیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار