کسب مقام دوم آسیا توسط موتورسوار دزفولی در رشته حرکات نمایشی

رئیس هیات اتومبیلرانی دزفول از کسب مقام نهم جهانی و مقام دوم آسیایی در رشته حرکات نمایشی با موتورسیکلت سنگین توسط موتورسوار دزفولی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی شاهرخی، رئیس هیات اتومبیلرانی دزفول بیان داشت: مسابقات جهانی موتورسواری از 17 تا 21 آبان ماه در کشور امارات برگزار شد که ورزشکاران سراسر دنیا در این مسابقات حضور داشتند.

وی اذعان کرد: در این مسابقات سامان قنبری از شهرستان دزفول تنها شرکت کننده ایرانی در رشته استانت (حرکات نمایشی با موتور سنگین ) بود که توانست مقام دوم را در سطح آسیا از آن خود کند.

شاهرخی در ادامه افزود: همچنین در بین 16 نفر برتر دنیا نیز این موتورسوار دزفولی تواست رتبه نهم را به خود اختصاص دهد که تاکنون بی سابقه بوده است.

رئیس هیات اتومبیلرانی دزفول اظهار داشت: پارسال نیز این موتورسوار دزفولی توانسته بود مقام دوم آسیایی را به خود اختصاص دهد.

وی گفت: هیات موتورسواری دزفول 50 عضو ثبت شده دارد، این در حالی است که مشتاقان زیادی در این رشته ورزشی در این شهرستان وجود دارد، ولی به علت محدودیت هایی که برای تردد موتورسیکلت ها در دزفول وجود دارد تعداد ثبت شده این هیات کم است.

انتهای پیام/گ

درخشش موتورسوار دزفولی در مسابقات حرکات نمایشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.