لزوم توجه برنامه سازان به تقویت بینش دینی جوانان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان بر لزوم توجه برنامه سازان برتقویت بینش دینی جوانان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با مدیران و برنامه سازان سیما گفت: با توجه به نامگذاری سال با عنوان اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال، وظیفه صدا و سیما در تشریح و تبیین عنوان سال را برجسته خواند و گفت : این رسانه به عنوان یکی از تاثیرگذارترین دستگاه های داخلی کشور می تواند نقش عمده ای را در اجرایی کردن این سیاست نظام در این حوزه ایفا کند.
وی با توجه نزدیک شدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود : شبکه های استانی صدا و سیما بهترین ظرفیت برای معرفی خدمات نظام در چهلمین سال از عمر پرفراز و نشیب انقلاب به شمار می روند لذا تلاش مضاعف برنامه سازان در این عرصه باید در اولویت باشد.
صفری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ظرفیت پاسخگویی به همۀ نیازها و انتظارات را دارد گفت : پاسخگویی به دغدغه های جوانان، شبه ها ، پرسش ها و مطالبات آنان در خصوص انقلاب اسلامی می بایستی در اولویت موضوعات برنامه سازان باشد و با تولید آثار فاخر خود را مکلف به پاسخگویی به نسل جدید بدانند.
وی ادامه داد : شما برنامه سازان می بایست با ایفای نقش ارشادی و آگاهی دهنده، زمینه ساز حرکتی شتاب‌گیر و انقلابی در متن جامعه اسلامی بوده و با بهره‌گیری از خلاقیت‌های هنری و اندیشه‌های پربار به آموزش‌فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، علمی، فنی و هنری و بالا بردن سطح آگاهی و دانش جامعه بپردازید .
مدیر کل صدا و سیمای زنجان بر لزوم توجه برنامه سازان بر تقویت بینش دینی جوانان و شناخت هرچه بیشتر فرهنگ غرب، درونی‌کردن ارزش‌های دینی، معرفی الگوهای معنوی و اخلاقی،توجه جدی به فرهنگ رسانه، اتخاذ رویکرد مناسب، تبلیغ ارزش‌های دینی تاکید کرد.
صفری ضمن تشکر از تلاش  همکاران مرکز در ایام محرم افزود :پوشش دسته های عزاداری پایتخت شور و شعور حسینی کار بسیار بزرگی بودکه با تلاش همه همکارا ن خدوم مرکز میسر گشت و بی شک این همدلی ، همراهی و محبت بین همکاران عامل اصلی خلق این حماسه های به یادماندنی شد طوری که ریاست محترم سازمان هم طی تماس های تلفنی مکرر مراتب تشکر و قدردانی خود را از همکاران ساعی مرکز اعلام کردند.

انتهای پیام/ن

 

جلسه هم اندیشی مدیرکل مرکز با مدیران و برنامه سازان سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.