مدیرکل بحران استان لرستان :

بررسی جزئیات خسارت زمین لرزه در لرستان/ آماده باش ۴۸ ساعته

مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان لرستان آخرین وضعیت استان لرستان بعد از زمین لرزه دیشب را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا آریایی،مدیرکل بحران استان لرستان با اشاره به آخرین وضعیت استان لرستان بعد از زمین لرزه دیشب گفت: خوشبختانه در استان آرامش کامل برقرار است و برق برخی مناطق که بر اثر زمین لرزه قطع شده بود نیز وصل شده و در استان منطقه‌ای که برق آن قطع شده باشد نداریم.

وی با اشاره به خسارت وارد شده به برخی مناطق روستایی و شهری که بافت فرسوده داشتند افزود: در شهرستان‌های رومشکان و کوهدشت به برخی مناطق روستایی و شهری که داری بافت فرسوده و نامقاوم بود خساراتی وارد شده که خوشبختانه تلفات جانی و انسانی نبوده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان لرستان گفت: در شهرستان کوهدشت ۲ نفر دارای مجروحیت جزئی شدند که حال ان‌ها نیز خوب است و خداروشکر مشکل خاصی ندارند.

وی با اشاره به اینکه در بیشتر شهر‌های استان ستاد بحران امشب جلسه تشکیل داده است عنوان کرد: به تمام دستگاه‌های و بخش‌های امدادی اعلام کرده ایم تا ۴۸ ساعت در حالت آماده باش باشند که در وصرت نیاز هم به استان کرمانشاه کمک شود.

آریایی تصریح کرد: مردم شریف استان نگران نباشند چراکه هیچ مشکلی در سطح استان وجود ندارد و همه چیز در آرامش کامل است.

به گزارش تسنیم، بر اثر زمین لرزه ۶.۶ ریشتر امشب استان‌های لرستان، همدان، ایلام، مرکزی و تعداد زیادی از شهر‌های استان لرستان به لرزه درآمدند؛ و مردم ساعاتی را در کوچه‌ها و خیابان‌ها سپری کردند.

این زمین لرزه در ازگله و قصر شیرین استان کرمانشاه بوده و سبب شده تا برق پلدختر و کوهدشت و دلفان ساعاتی قطع شوند که وصل شد.

انتهای پیام/د

خسارت زمین لرزه در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار