آماده باش دستگاههای امنیتی و انتظامی برای حضور ۴ میلیون زائر رضوی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: حدود 4 میلیون زائر در ایام شهادت امام رضا (ع) وارد مشهد خواهند شد و تمام تمهیدات امنیتی و انتظامی برای حضور زائران رضوی اندیشیده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید جواد حسینی افزود: بیش از 300هزار نفر از این افراد زوار پیاده هستند و تاکنون 513 کاروان پیاده برای ورود به مشهد ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون 60 هزار منزل در مشهد برای اسکان زائرین اعلام آمادگی کرده اند، گفت: زائرین پیاده از 6 معبر وارد مشهد می شوند و تاکنون 267 ایستگاه بین راهی برای پذیرایی از این زوار راه اندازی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی از اجتماع 50 هزار نفری دانش آموزان مشهدی در روز شهادت امام رضا (ع) خبر داد و افزود: 400 مدرسه برای اسکان زائرین آماده شده است که در 39 مدرسه ، توسط دانش آموزان و دبیران همان مدارس به زائرین خدمات داده می شود.

حسینی با اشاره به زائرین اربعین نیز گفت: نزدیک به 185 هزار زائر از استان خراسان رضوی در ایام اربعین در پیاده روی کربلا شرکت کردند که 20 هزار نفر این افراد اتباع خارجی مقیم در استان بودند.

انتهای پیام// م.م

پیش بینی ورود 4میلیون زائر به مشهد مقدس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.