سه دستگاه آمبولانس و 10 نیروی فوریتهای پزشکی استان به کرمانشاه اعزام شدند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به زلزله شب گذشته در استان های غربی کشور اشاره کرد و گفت: سه دستگاه آمبولانس و 10 نیروی فوریتهای پزشکی از این استان برای امداد رسانی به مردم کرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  جلال پوران فراظهار کرد: درپی وقوع زلزله 7.3 ریشتری در غرب کشور و کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیز و پیرو اطلاعیه EOC ودستور رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و پیرو ابلاغ وزیر محترم بهداشت و درمان کلیه بیمارستانها و فوریتهای پزشکی استان در آماده باش کامل هستند.
وی ادامه داد: نیروهای امدادی آمادگی لازم برای پذیرش بیماران ، و مصدومان احتمالی در زلزله را دارند و جهت خدمت رسانی به مصدومان زلزله غرب کشور تعدادی از کادر درمانی با دستور EOC کشور آماده اعزام به منطقه هستند.
رئیس مرکز حوادث وفوریتهای پزشکی کهگیلویه وبویراحمد به تعداد نیروهایی که آماده اعزام هستنداشاره کرد و گفت: سه پزشک عمومی، 15 پرستار، 5 ماما، 2 نفر برای اتاق عمل، سه تیم بهداشتی هفت نفره، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با 4 پرسنل عملیاتی، سه دستگاه آمبولانس با 6نفر پرسنل عملیاتی آماده اعزام به مناطق زلزله زده هستند.
وی گفت: با توجه به وجود دو بالگرد در استان در صورت نیاز به امداد هوایی یک فروند هلیکوپتر با کروی پروازی و پرسنل درمانی نیز اعزام می شوند همچنین سه آمبولانس اعزامی استان در مرز چذابه بودند که به کرمانشاه برای خدمت رسانی به زلزله زدگان اعزام شدند.
زمین‌لرزه ۷.۳ ریشتری در غرب کشور که شب گذشته اتفاق افتاد تاکنون 141 نفر کشته و بیش از 1000 نفر مصدوم شده اند.

انتهای پیام/غ

اعزام نیروهای امدادی کهگیلویه وبویراحمد به مناطق زلزله زده 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.