سعیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اعزام 21 فروند بالگرد به مناطق زلزله زده غرب کشور/ آمادگی 8 استان جهت کمک‌رسانی به زلزله زدگان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از اختصاص 21 فروند بالگرد برای امدادرسانی به زلزله زدگان غرب کشور خبر داد.

اعزام 21 فروند بالگرد به مناطق زلزله زده غرب کشور/ آمادگی 8 استان جهت کمک‌رسانی به زلزله زدگانبهنام سعیدی سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: 3 فروند هواپیما و 21 فروند بالگرد جهت امدادرسانی و جا به جایی مجروحان زلزله غرب کشور اختصاص داده شده است.

وی افزود: در حال حاضر 140 دستگاه آمبولانس و 3 دستگاه اتوبوس آمبولانس خدمات درمانی لازم را به مصدومان و زلزله‌زدگان ارائه می‌دهند.

سعیدی گفت:‌نیروهای امدادی علاوه بر استان کرمانشاه، از استان‌های معین در منطقه زلزله‌زده بلافاصله به محل حادثه آمده و حاضرند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه نیروهای امدادی علاوه بر استان کرمانشاه از سایر استان‌‌های معین در منطقه زلزله زده  سریعا به محل حادثه اعزام شدند، افزود: تاکنون هموطنان همکاری خوبی را با نیروهای امدادی در جهت کمک‌رسانی به زلزله زدگان داشتند و همچنین از مردم می‌خواهیم صبور باشند و به شایعات توجه نکنند.

سعیدی در پایان با اشاره به آمادگی و همکاری 8 استان کشور تصریح کرد: استان‌های کردستان، ایلام، همدان، لرستان،کرمانشاه، خوزستان، مرکزی و آذربایجان شرقی برای کمک رسانی به زلزله زدگان اعلام آمادگی کردند و بر همین اساس مقرر شد با همکاری این استان‌ها وسایل مورد نیاز زلزله‌زدگان تهیه و تامین شود.

انتهای پیام/

اختصاص 21 فروند بالگرد برای امدادرسانی به مجروحان زلزله غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار