پیام تسلیت نماینده، ولی فقیه درسیستان و بلوچستان به بازماندگان زلزله کرمانشاه

آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با ارسال پیامی به بازماندگان زلزله کرمانشاه تسلیت گفت.

پیام تسلیت نماینده، ولی فقیه درسیستان و بلوچستان به بازماندگان زلزله کرمانشاهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،در پیام آیت الله سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خطاب به آیت الله علما نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه آمده است: خبر وقوع زلزله سهمناک شب گذشته که موجب خسارات فراوان و جان باختان شماری از مردم غرب میهن اسلامی شد، تأثر و اندوه فراوان را برای ملت ایران به دنبال داشت.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان در این پیام علاوه بر ابراز همدردی با آیت الله علما و داغدیده گان این حادثه دلخراش، از خداوند منان برای درگذشتگان مغفرت و برای مصیبت دیده گان صبر و سلوان مسئلت و برای آسیب دیدگان و مجروحان آرزوی بهبودی و شفای عاجل کرد.

در ادامه این پیام آمده است: بی گمان مردم سیستان و بلوچستان غمخوار هموطنان خویش در آن منطقه بوده و آمادگی خود را برای هرگونه کمک اعلام می‌کنند تا ملت انقلابی ایران اسلامی با وحدت و همدلی از این ابتلاء الهی سرفراز بیرون آید.

 ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه یکشنبه شب زلزله‌ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر استان کرمانشاه و استان‌های غربی کشور را بشدت لرزاند و خسارت‌های زیادی به غرب این استان وارد کرد.

رضا محمودیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از افزایش کشته‌های زلزله در این استان به ۲۰۰ نفر خبر داد و گفت: آمار زخمی‌ها هم تا هشت صبح دوشنبه به هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.


انتهای پیام /ع

وقوع زلزله  هفت  ریشتری در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار