خطوط تلفن های ثابت و همراه استان کرمانشاه وصل است

مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: با وجود زمین لرزه شب گذشته خطوط تلفن های ثابت و همراه کرمانشاه همگی وصل بوده و مشکلی برای برقراری ارتباط وجود ندارد.

خطوط تلفن های ثابت و همراه استان کرمانشاه وصل استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین آتشکاری گفت: در لحظات اولیه وقوع زمین لرزه شب گذشته شهروندان برای تماس با خطوط ارتباطی ثابت و سیار قدری دچار مشکل شدند که آن هم به خاطر ترافیک بالای تماس ها بود.

وی افزود: زمانی که ترافیک تماس ایجاد شود منجر به اشغال لحظه ای کانال های ارتباطی و در نتیجه اخلال در شماره گیری و تماس می شود.
 

آتشکاری ادامه داد: تعدادی از سایت های تلفن همراه به طور پراکنده و به علت قطع شبکه برق با اشکال مواجه شد که البته آن هم تاثیر چندانی در کار ارتباطات تلفنی شهروندان نداشت.

مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات استان کرمانشاه تاکید کرد: خوشبختانه هم اکنون هیچ گونه اخلالی در شبکه های تلفن ثابت و همراه حتی در شهرستان های مرزی که زمین لرزه در آن ها شدیدتر بوده، وجود ندارد.

وی تصریح کرد: هم اکنون نیز مدیرعامل شرکت مخابرات استان به همراه سایر مسئولان در مناطق زلزله زده مانند قصرشیرین و سرپل ذهاب حضور یافته و از نزدیک شرایط را تحت نظر دارد.

انتهای پیام/س

مشکلی در خصوص برقراری ارتباط در مناطق زلزله زده نیست 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیروس عزیزی
۰۱:۴۷ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
سلام در منقه استان کرمانشاه سرپل ذهاب بیشتر از ۱۵۰۰نفر بر اثر زلزله جان باختن خودم سرپلی هستم خودم شاهد مرگ همی عزیزان شدم ولی متاسفانه در اخبار وکانال ها امار۵۰۰الی۸۰۰نفر دادن این خودش باعث تعسفه یا علی به امید حقیقت