میرشاه ولد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

استقرار تیم‌های مددکاری و روان‌شناسی بهزیستی در مناطق زلزله زده

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور از استقرار تیم‌های مددکاری و روان‌شناسی بهزیستی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.

استقرار تیم‌های مددکاری و روان‌شناسی بهزیستی در مناطق زلزله زدهسید مهدی میرشاه ولد مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تشکیل ستاد بحران برای رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان استان کرمانشاه اظهار کرد: رئیس سازمان بهزیستی کشور به تمام مدیران استان‌های همجوار استان کرمانشاه ابلاغ کرد که در طرح محب از تمامی امکانات سازمان بهزیستی این استان‌ها برای امدادرسانی و کاهش آلام زلزله زدگان این استان استفاده کنند.

وی ادامه داد: کمک‌ها و اقدامات اولیه به تمامی آسیب دیدگان زلزله ارائه می‌شود و همه مدیران و معاونان ستادی استان کرمانشاه و استان‌های همجوار با حضور در این ستاد این ابلاغیه را اجرا خواهند کرد.

میرشاه ولد گفت: در ستاد سازمان بهزیستی کشور تیمی با حضور مدیران این سازمان برای بازدید میدانی از استان زلزله زده کرمانشاه تشکیل و به این استان اعزام می‌شوند و همچنین به دستور رئیس سازمان بهزیستی کشور کمیته بحرانی در استان کرمانشاه تشکیل شده است تا نیازهای اورژانسی در این استان بررسی و تأمین شوند.

وی افزود: برنامه ریزی میان مدت و اقدامات ثانویه برای سایر گروه‌های آسیب دیده زلزله شامل کودکان، سالمندان و تمام افرادی که از وقوع این حادثه متضرر شدند و اعضای خانواده خود را از دست داده‌اند در اولویت برنامه های امدادرسانی سازمان بهزیستی است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: هم اکنون  تیم های ویژه ای در قالب تیم های روان‌شناسی و مددکاری برای ارائه خدمات مشاوره‌ای به محل وقوع زلزله اعزام شدند و به مدت یک هفته در مناطق حادثه دیده مستقر هستند.

میرشاه ولد در رابطه با ارسال اقلام و کمک‌های مالی ویژه زلزله زدگان استان کرمانشاه گفت: جزییات نیازمندی‌های زلزله زدگان این استان توسط حوزه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور اعلام و اطلاع رسانی می‌شود.

وی اضافه کرد: در صورتی که مردم کشور تمایل به واریز کمک های نقدی برای زلزله زدگان داشته باشند، می‌توانند این کمک ها را از طریق شماره حساب 90190 سازمان واریز کنند و در صورت کسب اطلاعات بیشتر برای هماهنگی دریافت و ارسال کمک‌های مردمی با شماره 021-66762107 دفتر مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور تماس بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار