رضیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بخش صنعت نیاز به ساماندهی دارد/باید به بخش خصوصی کمک کنیم

نماینده قائمشهر گفت: وضعیت صنعت کشور نیاز به ساماندهی دارد و باید به بخش خصوصی کمک کرد و فساد را از دستگاه‌های دولتی دور ساخت.

بخش صنعت نیاز به ساماندهی دارد/باید به بخش خصوصی کمک کنیمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله رضیان نماینده مردم قائمشهر در نطق میان دستور و در صحن علنی مجلس اظهار کرد: این روزها اوضاع سیاسی منطقه در حالت ملتهبی قرار دارد و دشمنان جمهوری اسلامی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی در صدد طراحی توطئه جدیدی علیه جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: شکست گروهگ‌های تروریستی در عراق و سوریه و شکست عربستان در یمن موجب طراحی توطئه‌ای جدید در لبنان توسط این سران فتنه شده است، در این شرایط هوشیاری ارکان نظام در حفظ وحدت در درون کشور لازم و ضروری است.

رضیان تصریح کرد: رفتار ترامپ و عربستان در گذشته تکرار شده بود و نتیجه آن قتل عام مردم عراق و سوریه و نابودی زیرساخت‌های آنها بود که امروز منجر به پیروزی این کشورها و نابودی تروریست‌ها شده است.

نماینده مردم قائمشهر بیان کرد:‌ لازم است دشمنان از گذشته درس بگیرند و نسبت به اصلاح رفتار خود اقدام کنند و از انجام سیاستهای جنون آ‌میز بپرهیزند.

وی ادامه داد: کشور ما در حال حاضر از نظر اقتصادی در شرایط سختی قرار دارد، در جایی که ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم خواست دشمنان است مسئولان باید با تدبیر اندیشی درباره چگونگی برون رفت از چالش‌های موجود اوضاع را در کنترل خود بگیرند.

رضیان تأکید کرد: لازم است که ساختار دولت و شرکت های اقتصادی آن اصلاح شود، ما باید به کار گیری اشخاص تحصیل کرده و نخبگان اقتصاد مقاومتی را در کشور محقق سازیم و از سیاست زدگی بپرهیزیم.

نماینده مردم قائمشهر اذعان کرد: وضعیت صنعت کشور نیاز به ساماندهی دارد و باید به بخش خصوصی کمک کرد و فساد را از دستگاه‌های دولتی دور ساخت.

وی گفت:‌ مردم ما باید هوشیار باشند چراکه هدف دشمن ایجاد یأس و ناامیدی و فاسد جلوه دادن مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تفرقه افکنی میان جریانهای سیاسی کشور است.

رضیان ادامه داد: حضور اسلامی به عنوان استاندار جدید مازندران را به فال نیک می‌گیریم و از وی خواستاریم که این استان را به خوبی شناسایی کند و مراقب افراد فرصت طلب باشد و اشخاصی توانمند و دلسوز را در کنار خود قرار دهد.

نماینده مردم قائمشهر در پایان خاطرنشان کرد: استاندار مازندران باید چالش‌های استان را به خوبی شناسایی کند و با ارائه زمان بندی نسبت به رفع آنها اقدام کند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار