کاشانی: بدهی‌های پرسپولیس به طور کامل پرداخت شد

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس گفت: بدهی‌های باشگاه به طور کامل پرداخت شد تا برای دریافت مجوز حرفه‌ای مشکلی نداشته باشیم.

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دریافت مجوز حرفه ای باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: باشگاه های ما از جمله پرسپولیس حرفه ای نیستند چرا که از امکانات حرفه ای از جمله ورزشگاه اختصاصی برخوردار نیستند.

او ادامه داد: مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفتند و بدهی ها را به طور کامل پرداخت کردند تا مشکلی برای دریافت مجوز حرفه ای نداشته باشیم.

تکلیف مدیریت باشگاه بعد از بازگشت طاهری مشخص می شود 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت طاهری بیان کرد: من به همراه گرشاسبی و حاج بیگی روز گذشته جلسه ای با داور زنی  معاون وزیر ورزش و جوانان داشتیم و در این جلسه درباره وضعیت مدیریت باشگاه، مشکلات مالی و دیگر مسائل باشگاه بحث شد. همچنین طبق برنامه جلسه ای بعد از بازگشت طاهری با وزیر ورزش و جوانان خواهیم داشت تا تکلیف مدیریت باشگاه را مشخص کنیم.

او درباره زمان بازگشت طاهری از سفر کربلا تصریح کرد: طاهری فردا به تهران بازمی گردد تا در جلسه ای با وزیر ورزش و جوانان تکلیف مدیر عاملی اش مشخص شود.

شغل اداری نداشتم تا بازنشسته شوم

کاشانی درباره اینکه اعضای هیئت مدیره پرسپولیس بازنشسته هستند یا نه! بیان کرد: اطلاعی از وضعیت سایر اعضای هیئت مدیره ندارم اما من شغل اداری نداشتم تا بازنشسته شوم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان درباره بدهی 9 میلیاردی بر جا مانده از مدیریت طاهری بیان کرد: طاهری مدیر توانمندی است و تاکنون بدهی های گذشته را پرداخت کرده است تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید. به هر حال طاهری در حد توان باشگاه، بدهی ها را تسویه حساب کرده است و مابقی معوقات مالی  هم به مرور زمان پرداخت می شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار