معاون استاندار کردستان:

استان کردستان آمادگی کامل برای ‌کمک‌ به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را دارد

معاون امور عمرانی استاندار کردستان گفت: آمادگی لازم برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه را داریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به‌ نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، امیر قادری معاون امور عمرانی استاندار کردستان، امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با تسلیت به خانواده‌های قربانیان زلزله شب گذشته کرمانشاه ، اظهار داشت: همواره تأکید شده است که باید آمادگی لازم برای مقابله با اینگونه سوانح وجود داشته باشد و این زلزله یک آزمون برای سنجش آمادگی مدیریت بحران به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه کردستان هم یک استان زلزله‌خیز بوده و امکان وقوع زلزله همواره وجود دارد، گفت: آموزش به مردم و مدیران برای مقابله با این شرایط یک اصل ضروری است که باید به طور مداوم در دستور قرار بگیرد.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: فرمانداری‌های شهرستان‌های استان در شرایط فعلی در صورتی که نیاز به تعطیلی مدارس باشد، می‌توانند به‌عنوان رئیس شورای مدیریت بحران شهرستان رأسا تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه آمادگی لازم برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه را داریم، بیان کرد: استان کردستان به‌عنوان استان معین در بحث کمک به آسیب‌دیدگان کرمانشاه تعیین شده است و در این راستا کمک‌هایی را به کرمانشاه ارسال کرده و می‌کند.

قادری در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص پوشش بیشتر آنتن‌دهی تلفن همراه در نقاط مختلف استان گفت: باید به صورت جدی‌تر در این زمینه در سطح کردستان کار شود و در این خصوص تذکرات لازم داده شد.

وی تأکید کرد: مدیران دستگاه‌ها و اعضای شورای مدیریت بحران استان مکلفند گزارش اولیه از خسارات احتمالی را تا ظهر امروز و گزارش نهایی را تا 24 ساعت آینده تهیه و اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

آمادگی کردستان برای ‌کمک‌ به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.