پلمب 3 واحد مطب مامایی متخلف در اردبیل

سه واحد مطب مامایی متخلف در اردبیل پلمب و چندین نفر ماما به دلیل فعالیت‌های غیرمجاز و مجرمانه در حوزه سقط جنین دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: به دنبال پیگیری‌های انجام شده توسط دادستانی اردبیل در سطح شهرستان مطب‌های مامایی که اقدام به فعالیت‌های غیرمجاز و مجرمانه می‌کردند شناسایی و اقدامات لازم و قانونی در زمینه پلمب این واحدها انجام شده است.

وی با بیان اینکه این مطب‌ها در حوزه سقط جنین اقدام به فعالیت‌های مجرمانه و غیرمجاز کرده بودند، گفت: با ورود دادستانی و توقف فعالیت‌های این واحدهای متخلف پرونده کیفری در این زمینه تشکیل و اقدامات قضایی لازم انجام شده  که به دنبال این اقدامات سه واحد مطب مامایی پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از بازداشت ماماهای فعال در این مطب‌ها خبر داد و افزود: این افراد که اقدام به فعالیت‌های غیرقانونی و بدون مجوز در حوزه سقط جنین کرده بودند دستگیر شده و اقدامات قانونی لازم در زمینه پرونده این افراد انجام خواهد شد.

عتباتی تصریح کرد: در این زمینه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی استان به دادستانی احضار شدند و اخطارها و تذکرات لازم در مورد انجام اقدامات لازم در راستای تشدید نظارت‌ها و برخورد با واحدهای متخلف به آنها ارائه شد تا در این زمینه با بازرسی‌ها و کنترل‌‌های لازم از سوی نهادهای متولی امر، از چنین اقداماتی جلوگیری شود.

وی از عزم جدی دادستانی برای برخورد با چنین فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی در سطح شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های دخیل در این حوزه نیز هوشیاری لازم را داشته باشند تا شاهد چنین اقدامات و فعالیت‌های در اردبیل نباشیم.

 

انتهای پیام/ع

دستگیری و بازداشت چند ماما در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار