پیام تسلیت استاندار کردستان به زلزله زدگان کرمانشاه

استاندار کردستان در پی حادثه تلخ زلزله و کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنانمان در استان کرمانشاه، پیامی صادر کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،استاندار کردستان در پی حادثه تلخ زلزله و کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنانمان در استان کرمانشاه، پیامی صادر کرد.

درپیام بهمن مرادنیا استاندار کردستان آمده است:

واقعه‌ی تلخ زمین‌لرزه در استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان و جان باختن و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیزمان در شهر‌های تابعه استان کرمانشاه و مناطقی از کردستان عراق و ایراد خسارت‌های مالی به مردم استان کردستان و مناطق همجوار، موجب تأسف و تألم ملت بزرگ ایران، خصوصاً مردم نوع‌دوست استان کردستان شد.

ما مردمانی هستیم که هزاران سال با هم و در کنار یکدیگر زندگی کرده‌ایم و همواره یار و غمخوار یکدیگر در بلایا بوده‌ایم.

مردم کردستان سابقه و تجربه‌ای طولانی و تاریخی از نوع‌دوستی و مهربانی را در حوادث متعدد دارند که چهره انسانی آنان را متمایز می‌کند و اعلام همدردی‌ها و کمک‌های آنان در این حادثه، نشان دهنده و گواهی بر فرهنگ والای انسانی آنان است.

اینجانب ضمن اعلام مراتب آمادگی استان کردستان و تمامی ادارات و ارگان‌های تابعه برای کمک و امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده، این ضایعه دردناک را به مردم شریف کرمانشاه خصوصاً خانواده محترم جان‌باختگان و داغدیده تسلیت عرض نموده و خاضعانه از ایزد منان برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی و برای مجروحان واقعه شفای عاجل و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.


انتهای پیام/ م/پ

متن پیام تسلیت استاندار کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.