افشین‌پور گفت: حوادث در پالایشگاه سوم با رعایت الزامات HSE، امسال در مقایسه با سال گذشته نزدیک به ۸۶ درصد کاهش داشته است.

 حوادث در فازهای 4 و 5 در سال جاری در مقایسه با سال گذشته 86 درصد كاهش داشته استبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد افشین پور، رییس HSE پالایشگاه سوم پارس جنوبی اظهار کرد: هیچگونه حادثه‌ای در مدت زمان تعمیرات اساسی پالایشگاه نیز با توجه به حجم بالای فعالیتها و مجوزهای كار و تعداد زیاد نیروهای انسانی مشغول در تعمیرات رخ نداده است.
 
وی افزود: هم اكنون شاخص( TRIR (Total recordable incident rate  نرخ تكرارپذیری حوادث پالایشگاه سوم عدد 0.36 است كه در مقایسه با استاندارد OGP كه 1.21 بوده، نشان از كاهش چشمگیر حادثه در سطح فازهای 4 و 5 است.
 
افشین‌پور تصریح کرد: این کاهش در حالی رخ داده که در شش ماهه ابتدایی سال 96 تعداد 31هزار مجوز كار صادر شده که در این بازه زمانی، تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم و تعداد 35 پروژه اجرائی مربوط به واحدهای مهندسی عمومی و منابع انسانی پالایشگاه سوم به‌صورت هماهنگ و به موازات در حال انجام بوده است.
 
وی در مورد حجم فعالیتهای صورت گرفته در بازه تعمیرات اساسی گفت: در مدت زمان انجام تعمیرات اساسی سال 96 تعداد 7هزار و 435 مجوز كار شامل كارهای بزرگ، پرریسک و مخاطره آمیز با نظارت عالیه اداره HSE با ایمنسازی فرآیندها و محیط كار انجام شده است.
 
افشین‌پور یادآور شد: در بازه تعمیرات اساسی فازهای 4 و 5 تعداد 2 هزار و 464 نفر مشغول به‌كار بوده‌اند و فعالیت خود را بدون هیچ حادثه‌ای انجام داده‌اند.

 گفتنی است؛ حوادث در پالایشگاه سوم با رعایت الزامات HSE ، امسال در مقایسه با سال گذشته نزدیک به 86 درصد كاهش داشته است.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه سوم پارس جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار