عضو بسیج دانشجویی دانشگاه رازی خبر داد:

نیاز شدید روستاهای زلزله‌زده به امدادرسانی + فیلم

طادی گفت: حجم تخریب‌ها در روستاها بسیاربالاست و روندآواربرداری و امدادرسانی به کندی پیش می‌رود.

نیاز شدید روستاهای زلزله‌زده به امدادرسانی

طادی عضو بسیج دانشجویی دانشگاه رازی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت زمین‌لرزه‌ها همچنان ادامه دارد و عده‌ای از مردم‌ از ترس این پس‌لرزه‌های متعدد شب گذشته به بیابان‌های اطراف شهر پناه بردند اما متاسفانه به چادر و امکانات حداقلی دسترسی ندارند.

توزیع اقلام مورد نیاز به شکل صحیح انجام نمی‌شود

وی ادامه داد: به شدت با کمبود چادر، پتو، مواد غذایی و دارویی مواجه هستیم و همین امکانات کم هم به دلیل نبودن مدیریت صحیح به شکل نامتوازنی توسط ارگان‌های مختلف حاضر در میدان بین آسیب‌دیدگان توزیع می‌شود و مردم محله‌های حاشیه‌نشین شهر از کمبود امکانات بیشتری رنج می‌برند.

 

 

سرما امان مردم را بریده است

طادی خاطر نشان کرد: علاوه بر گرسنگی و تشنگی شدید در بین زلزله‌زدگان، سرما شدید هوا امان مردم را بریده است و زن‌ها، کودکان و سالمندان به شدت در معرض خطر هستند.

حجم تخریب‌ در روستاها بالاست

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه رازی تصریح کرد: حجم تخریب‌ها در روستاهای مختلف بیشتر از شهرهاست و روند آواربرداری به کندی پیش می‌رود اما متاسفانه وضعیت امداد‌رسانی به روستا مناسب نیست و رسیدگی به آسیب‌زده‌ها به شکل مناسب انجام نمی‌شود.

وی یادآور شد: از همه‌ی هموطنان نیز می‌خواهیم به دلیل نیاز شدید منطقه به آب، غذا، وسایل گرمایشی و خشکبار تا حد توان به نیروهای امدادی جهت تهیه اقلام مورد نیاز کمک کنند.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.