دستگیری جاعل حرفه‌ای مهر و فیش‌های صندوق داروخانه در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان از دستگیری جاعل حرفه‌ای مهر و فیش‌های صندوق داروخانه و کشف تعدادی زیادی مهر جعلی از وی خبر داد.

دستگیری جاعل حرفه‌ای مهر و فیش‌های صندوق داروخانه در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان گفت: در پی گزارش تعدادی از داروخانه‌های سطح شهر زاهدان مبنی بر جعل مهر صندوق و قبوض پرداخت وجه آنها، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و بررسی‌های میدانی دریافتند شیوه و شگرد جاعل در تمامی موارد مشابه بوده و پس از انجام تحقیقات پلیسی متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم در تحقیقات اولیه پلیسی در خصوص بزه انتسابی اظهار داشت؛ با مراجعه به داروخانه و انجام خرید با مبالغ پایین نمونه‌ای از فیش واریزی و مهر آن داروخانه را اخذ و اقدام به ساخت نمونه مهر داروخانه‌ها کرده است.

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: متهم بعد از جعل با مراجعه مجدد به داروخانه و انجام خرید با مبالغ بالا با استفاده از شلوغی داروخانه‌ها و در یک فرصت مناسب اقدام به ارائه فیش واریزی جعلی به متصدی مربوطه و اقلام خریداری شده را از داروخانه خارج می‌کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه این فرد ۴۳۳ میلیون ریال از چهار داروخانه در سطح شهرستان زاهدان کلاهبرداری کرده بود، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ع

دستگیری جاعل حرفه ای درزاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار