مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

ریزش آوار در معابر، روند خدمات رسانی را کُند کرده است

صادقی گفت: انباشت آوار و ریزش ساختمان در خیابان روند خدمت رسانی را کند کرده و در صورت آواربرداری شرایط برای خدمت رسانی بهتر فراهم خواهد شد.

انباشت آوار و ریزش ساختمان ها در معابر روند خدمات را دچار مشکل کرده استمسعود صادقی مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران در شرکت توانیر اظهار کرد: پس از وقوع زلزله با تشکیل ستاد پشتیبانی و مدیریت بحران در شرکت توانیر تلاش‌ها برای خدمت رسانی آغاز شد که در نخستین گام گروه‌های عمرانی و امدادی اعزام شد.

مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر افزود: در مرحله اول با ایمن سازی شبکه، شرایط برای استفاده پایدار فراهم شده تا پس از اتصال به شبکه برق، مردم دچار برق گرفتگی و آتش سوزی نشوند. در دومین مرحله برق رسانی به موقع و سریع نقاط حیاتی مانند بیمارستان و مراکز نظامی و سیاسی صورت می‌گیرد که با تلاش‌های صورت گرفته برق نقاط حیاتی وصل و در حال استفاده هستند.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد روشنایی معابر سرپل ذهاب تامین شده است و در تلاش هستیم تا پایان امشب نور معابر شهر را به طور کامل تامین شود.

صادقی گفت: از صبح امروز برق رسانی به بخش‌های زیادی از واحد‌های فشار ضعیف مانند مشترکین خانگی آغاز شده و خانه‌هایی که تخریب نشده با رعایت مسائل ایمن تا ۲ روز آینده برق رسانی صورت می‌گیرد.

وی افزود: مشکل عمده ما انباشت آوار و ریزش ساختمان در خیابان و معابر فرعی است که روند خدمت رسانی را کند می‌کند. در صورت پاکسازی معابر و آوار برداری شرایط برای خدمت رسانی بهتر فراهم خواهد شد.

صادقی در پایان گفت: خسارت به منطقه سرپل ذهاب و روستا‌های اطراف آن بسیار زیاد بوده و در برخی از روستا‌ها تا ۱۰۰ درصد تخریب شبکه توزیع برف صورت گرفته که این روستا‌ها را با کمک موتور‌های دیزلی برق رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

بررسی آخرین وضعیت برق رسانی به مناطق زلزله زده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار