پذیرش بیش از ۸۰۰۰ زلزله زده در بیمارستان صحرایی هلال احمر کرمانشاه

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از پذیرش بیش از ۸۰۰۰ مصدوم در بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر کرمانشاه خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، فرزین معتمدی‌ معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰۰۰ نفر از مصدومین زلزله اخیر در بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر واقع در شهرستان سرپلذهاب پذیرش شده اند.

فرزین معتمدی‌ افزود: با توجه به اینکه زیرساخت های بیمارستان شهرستان سرپلذهاب کاملا از بین رفته بود ۶ ساعت پس از اعلام زلزله، بیمارستان جمعیت با تیم RDH به عنوان اولین مرکز درمانی برپا شد و ارائه خدمات درمانی آغاز گردید .

وی ادامه داد: در این بیمارستان ۳۵ نفر پزشک و ۴۶ نفر پرستار در طی ۷۲ ساعت بالغ بر ۸۰۰۰ نفر را ویزیت نمودند . از این تعداد بر روی بیش از ۴۰۰۰ نفر از مصدومین خدمات سرپایی از قبیل بانداژ و پانسمان ، بخیه و آتل بندی صورت گرفت و ۲۰۰۰ نفر از مصدومین بدحال از طریق بالگرد و آمبولانس به بیمارستان های استان کرمانشاه انتقال یافتند .

معاون بهداشت ، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت :در بیمارستان برپا شده توسط تیم درمان جمعیت هلال احمر تولد ۲ نوزاد را نیز گزارش داد .

انتهای پیام/ب

 

بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ۸۰۰۰ مصدوم را پذیرش کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.