رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه خبر داد:

فعالیت 22 مبلغ در مناطق شهری و روستایی شاهین‌شهر و میمه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی و اعتقادی را 22 مبلغ مرد و زن در مناطق شهری و روستایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه بر عهده‌ دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمود مرادی  اظهار کرد: ترویج فرهنگ حسینی و اهداف قیام عاشورا و تبیین اهمیت مناسبت‌های ماه صفر، از اهداف برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی ویژه دهه آخر این ماه است.

وی افزود: برنامه‌های عزاداری دهه آخر صفر به همت روحانیون، کانون‌های فرهنگی، مؤسسه‌های قرآنی، مبلغان در مساجد، حسینیه‌ها و هیأت‌های مذهبی این شهرستان در حال اجراست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، تشریح فلسفه و اهمیت اربعین حسینی، تبیین سیره زندگانی حضرت پیامبر اکرم(ص)، حضرت امام حسن و حضرت امام رضا علیهم‌السلام، قرائت زیارت اربعین، قرائت زیارت حضرت رسول اکرم(ص)، برپایی محافل عزاداری شهادت حضرت ثامن‌الائمه در مساجد را از برنامه‌های در حال اجرای دهه آخر صفر بیان کرد.

مرادی دهه آخر صفر را فرصتی برای مبلغان به‌ منظور تعمیق باورهای دینی و اعتقادات مردم خاطرنشان کرد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی و اعتقادی را 22 مبلغ مرد و زن در مناطق شهری و روستایی شهرستان شاهین‌شهر و میمه بر عهده‌ دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه با تأکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ اربعین در جامعه اظهار داشت: از ظرفیت شبکه تبلیغی برای آشناسازی مردم با موضوع ضروری فرهنگ عاشورا و نهادینه کردن آن در این شهرستان استفاده می‌کنیم.

 

انتهای پیام/م 

 

اجرای برنامه‌های عزاداری دهه آخر صفر در شاهین‌شهر و میمه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.