عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: اگر اختلافى هم در یک خانواده پیش مى آید بهتر است این موضوع در خانواده حل و فصل شود نه اینکه بازیکنان شکایت را به بیرون و در و همسایه ببرند.

ساعت 10 صبح جمعه کار شود///زمانی:بازیکنان شکایت را به خانه بیاورند /محرومیت هواداران را پیگیری می کنمحسن زمانى در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره راى کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنى بر محروميت هواداران استقلال استقلال گفت: در ابتدا بايد بگويم راى صادر شده براى محروميت هواداران استقلال را به هيچ عنوان تاييد نمى كنم چرا كه در مجموع بهتر است كميته انضباطى با انجام كار ارشادى هواداران را بيشتر تشويق كند تا آنها ديگر هر حركاتى را انجام ندهند نه اينكه بيشتر باعث تحريك آنها در استاديوم ها شود.

 او ادامه داد: در هر صورت نسبت به راى صادر شده براى هواداران معترض هستم و به طور حتم از طریق فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و فدراسیون فوتبال پیگیر این محرومیت خواهم بود و حتى در نشست بعدى هيئت مديره در اين باره نظر خود را بيان خواهم كرد.

 عضو هيئت مديره باشگاه استقلال همچنين افزود: به نظر من جريمه كردن توسط كميته انضباطى بيشتر باعث تحريك هواداران مى شود و اين بدترين روش براى محروم کردن هوادار است. با تمام احترامى كه براى حسن زاده قائل هستم اما از آنها مى خواهم با محروم كردن هواداران باعث نشوند تا آنها بيشتر تحريك شوند چرا كه استقلال ميليون ها هوادار دارد و تيم بزرگى است بنابراين نبايد مدام با جريمه و محروميت با آنها برخورد كرد بلكه بهتر است كار فرهنگى صورت بگيرد.

 حسن زمانى درباره وضعيت شكايت بازيكنان سابق استقلال گفت: بازيكنان سابق همه در سال هاى گذشته زحمات بسيارى را براى تيم كشيده اند و بايد بگويم باشگاه استقلال خانه دوم آنها بوده است. به اين ترتيب اگر اختلافى هم در يك خانواده پيش مى آيد يا نظرى دارند بهتر است اين موضوع را در خانواده حل و فصل كنند نه اينكه شكايت را به بيرون و در و همسايه ببرند و آنها را خبردار كنند. بازيكنان اگر طلب يا نظرى هم دارند بهترين مكان براى صحبت هايشان محل باشگاه است .با وجود اين طرح شكايت به خارجى ها و جاهاى ديگر در شان بازيكنان استقلال نبايد باشد .از طرفى مديران باشگاه هم بايد تا جايى كه مى توانند با بازيكنانى كه در گذشته براى تيم زحمات بسيارى كشيده اند از نظر مطالباتى با آنها كنار بيايند و مشكلاتشان را حل و فصل كنند.

 عضو هيئت مديره باشگاه استقلال در ادامه بيان كرد :در هر صورت اميدوارم شكايت بازيكنان و مربيان سابق به نحوى حل و فصل شود كه ديگر آنها براى شكايت دست به اقداماتى نزنند .همچنين اميدوارم باشگاه تمامى مطالبات بازيكنان وا پرداخت تا آنها نيز به حق و حقوق خود برسند.

 زمانى درباره سرمربيگرى شفر و دستيارانش گفت :شفر سرمربى تيم از ابتدا كارش را به خوبى شروع كرده است و روند رو به رشدی دارد .از طرفى دستيارانى كه در كنار شفر قرار دارند از دانش بالايى برخوردار هستند و اميدوارم با حضور اين مربى در راس كادر در ادامه نتايج قابل قبولى در خور نام استقلال كسب شود و انشاله اين تيم از هفته هيجدهم به بعد رقابت های لیگ برتر جزو ٣ تيم اول قرار گيرد .در نهايت اميدوارم استقلال در رقابت هاى آسيايى نيز حضور پر قدرتى داشته باشد و بتواند ستاره سوم را کسب کند تا بر این اساس دل هواداران استقلال شاد شود .

انتهای پیام/

اظهارات زمانی درمورد مسائل داخلی استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار