تعامل بین بازار و دانشگاه با خلاهای مهارتی پر خواهد شد

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران شهرستان زابل در حاشیه بازدید اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور شهرستان زابل پر کردن خلا های مهارتی را از طریق تعامل بین بازار و دانشگاه ممکن دانست.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان ،  محمود بامری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زابل گفت : در راستای بزرگداشت هفته بازدید همگانی اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور شهرستان زابل از کارگاه هلوازم خانگی مرکز بازدیدکردند و از نزدی با ظرفیت ها و امکانات موجود درآن آشنا شدند .


بامری افزود : اطلاع‌رسانی، هدایت وفراگیرکردن هرچه بیشتر آموزش‌های مهارتی درجامعه و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت‌ آموزی در کشور از ابزارهای کلیدی و زیرساختی تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغال و اقتصاد مقاومتی به شمارمی‌ رود که با اجرای این طرح توسعه مهارت آموزی در بین اقشار مختلف محقق می شود.


وی تصریح کرد : ضرورت تلاش برای مهیا نمودن شرایط و برقراری ارتباط مؤثر بین دانشگاه و صنعت در جامعه و نزدیک نمودن این دو بخش به یکدیگر از طریق برقراری تعامل و پر کردن حلقه مفقوده بین بازار و دانشگاه با آموزشهای کاربردی فنی و حرفه ای نیازمند برنامه ریزی های جدی تر است .


گفتنی است : در پایان این بازدید بر گسترش تعاملات تاکید کردند.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار