رییس هیات شنا،شیرجه و واترپلو استان یزد:

14آذرماه زمان برگزاری مسابقات واترپلو 15 و 16 سال قهرمانی کشور دریزد

رییس هیات شنا،شیرجه و واترپلو استان یزدگفت: مسابقات واترپلو در استخر عدالت به میزبانی هیات شنای استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدرضا باغستانی رییس هیات شنا،شیرجه و واترپلو استان یزد در این جلسه با بیان اهمیت برگزاری مسابقات در پیشرفت تیمهای ورزشی گفت: مسابقات واترپلو 15 و 16 سال قهرمانی کشور با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان و با حضور بیش از 10 تیم از استانهای مختلف از تاریخ14 الی 18 آذرماه در استخر عدالت به میزبانی هیات شنای استان یزد برگزار می شود.

وی بر میزبانی خوب و مناسب در این مسابقات تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد: تیمهای واترپلو استان یزد بتوانند در این رقابتها صاحب سکو شوند.

مهدی پیشکوهی پورمدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان نیز در این جلسه خواستار همکاری همه اعضای هیات به منظور برگزاری مطلوب مسابقات شد.

در ادامه جلسه سایر اعضا در مورد جزئیات میزبانی این مسابقات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه همچنین آقای علی شریعتی نسب به عنوان مسوول کمیته پیشکسوتان و آقای حمید ربانی به عنوان مسوول کمیته برگزاری مسابقات هیات شنای استان یزد معرفی شدند.

جلسه هماهنگی میزبانی مسابقات واترپلو رده سنی 15 و 16 سال جام شهید باروتکوب زاده در یزد با حضور اعضای هیات شنا،شیرجه و واترپلواستان برگزار شد.

جلسه هماهنگی میزبانی مسابقات واترپلو جام شهید باروتکوب زاده صبح روز پنج شنبه 25 آبان ماه با حضور اعضای هیات در محل دفتر هیات شنا برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

برگزاری مسابقات واترپلو با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.