رئیس ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور خبر داد؛

قطع عضو ۱۰۰ نفر از زلزله زدگان کرمانشاهی/ مراکز ترک اعتیاد و شبه خانواده در زلزله آسیبی ندیده‌اند

رئیس ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور گفت: حدود ۱۰۰ نفر از زلزله زدگان در زلزله استان کرمانشاه، دچار نقص عضو و قطع اندام شدند.

قطع عضو ۱۰۰ نفر از زلزله زدگان کرمانشاهی/مراکز ترک اعتیاد و شبه خانواده در زلزله آسیبی ندیده‌اندفرید براتی سده رئیس ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از قطع عضو شدن حدود ۱۰۰ نفر در زلزله کرمانشاه و مناطق غرب کشور خبر داد.

براتی سده اظهار داشت: این افراد هم اکنون در بیمارستان ها و مراکز درمان بستری هستند و تا پایان دوره درمان در این مراکز حضور دارند.

وی تصریح کرد: افرادی که در جریان وقوع زلزله، دچار هر نوع ضایعه نخاعی و قطع عضو شده اند، پس از پایان دوره درمان به اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه مراجعه و در کمیته توانبخشی و شدت معلولیت این اداره تشکیل پرونده دهند.

رئیس ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، موظف به پیگیری امور افرادی هستند که در جریان زلزله دچار قطع عضو شده اند و این آسیب دیدگان به عنوان مددجوی سازمان بهزیستی به حساب می‌آیند.

 

مراکز ترک اعتیاد و شبه خانواده در زلزله آسیبی ندیدند

براتی سده یادآور شد: عوامل تیم های امدادی سازمان بهزیستی و همچنین مسئولان اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در ساعات اولیه وقوع زلزله از مراکز ترک اعتیاد و مرکز شبه خانواده استان بازدید کردند.

وی یادآور شد: خوشبختانه هیچ یک از کمپ‌های ترک اعتیاد و مراکز شبه خانواده نیز در زلزله اخیر استان کرمانشاه، تخریب نشده و به هیچ کدام از مددجویان این مراکز نیز آسیبی وارد نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار