پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوود؛ «تور» در صدر فهرست

در این گزارش به معرفی پر‌فروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهانی طی هفته گذشته می‌پردازیم.

پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوود؛ «تور» در صدر فهرستبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهانی در فضای مجازی منتشر می‌شود. در حال حاضر فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگی در سطح جهانی اکران شده‌اند و به فروش خوبی نیز دست پیدا کرده‌اند.

در این گزارش به آخرین وضعیت منتشر شده از فروش فیلم ها، در هفته جاری که مربوط به 18 نوامبر 2017 ( 27 آبان 1396 ) است و به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، خواهیم پرداخت :

 

 

 

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (15 اکتبر 2017)

 رتبه پنجم: فیلم « هالووین ساختگی » / فروش : 2 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «تایلر پری» در ژانر کمدی-وحشتناک ساخته شده است و در چهارمین هفته اکران توانست مبلغ 2 میلیون دلار ( 12 میلیارد تومان ) فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 45.8 میلیون دلار ( 180 میلیارد تومان ) اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم «تایلر پری» و «کیسی دیویس» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم 25 میلیون دلار است. نکته قابل ذکر درباره هالووین ساختگی این است که علارغم نمره بسیار پایینی که منتقدان به آن داده اند اما این فیلم در هفته های گذشته در بین پرفروش‌ترین فیلم‌های هفته قرار گرفت. نمره منتقدان به این فیلم 17 از 100 بوده است.

 

 

پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوود در هفته گذشته ( 11 آبان 1396 )

 رتبه چهارم: فیلم « جیگسا » / فروش : 3.4 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «مایکل اسپیرگ» و در ژانر وحشت ساخته شده است و در سومین هفته اکران توانست مبلغ 3.4 میلیون دلار ( 14 میلیارد تومان ) فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 34 میلیون دلار ( 136 میلیارد تومان ) اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم «مت پسمور» و «توبین بل» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم 10 میلیون دلار است.

 

 

 

 

پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوود؛ «تور» در صدر فهرست

  رتبه سوم: فیلم « قتل در قطار سریع السیر شرقی » / فروش : 28 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «کنث برناگ» و در ژانر درام و اسرارآمیز ساخته شده است و در اولین هفته اکران توانست مبلغ 28 میلیون دلار ( 112 میلیارد تومان ) فروش کند. بازیگران اصلی این فیلم «کنث برناگ» و «پنلوپه گروز» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم 55 میلیون دلار است.

 

 

 

 

پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوود؛ «تور» در صدر فهرست

 رتبه دوم: فیلم « خانه پدر 2 » / فروش : 29 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «شان آندرس» و در ژانر کمدی ساخته شده است و در اولین هفته اکران توانست مبلغ 29 میلیون دلار ( 120 میلیارد تومان ) فروش کند. بازیگران اصلی این فیلم «ویل فرل» و «مارک والبرگ» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم 69 میلیون دلار است.

 

 

 

 

پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوود؛ «تور» در صدر فهرست

  رتبه اول: فیلم « تور؛ راگناروک » / فروش : 57 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی «تایکا وایتیتی» و در ژانر اکشن ساخته شده است و در دومین هفته اکران توانست مبلغ 57 میلیون دلار ( 228 میلیارد تومان ) فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 212 میلیون دلار ( 848 میلیارد تومان ) اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم «کریس همسورث» و «کیت بلانشت» هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم 180 میلیون دلار است.

   

 

انتهای پیام/

فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوودی ( 27 آبان 1396 )

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
باتشکر از سایت خوبتون