تدابیر وزارت بهداشت برای ارائه خدمات به زائران پیاده مشهدالرضا

۶۵ بیمارستان، ۲۱۴ پایگاه اورژانس، به همراه یک هزار نیرو، ۱۴۵ درمانگاه و ۶۷ مرکز بهداشتی درمانی آماده ارائه خدمت به زائران پیاده مشهد هستند.

تدابیر وزارت بهداشت برای ارائه خدمات به زائران پیاده مشهدالرضابه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایرج حریرچی در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های خدمات رسانی به زائران پیاده مشهد خاطر نشان کرد: خدمات رسانی به زائران پیاده در سه سطح شامل اقدامات اولیه بهداشتی و درمانی، ویزیت توسط پزشکان و ارائه خدمات تخصصی و بستری به صورت رایگان به زائران پیاده ارائه می شود.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران پیاده را دارد تصریح کرد: ۶۵ بیمارستان، ۲۱۴ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای به همراه یک هزار نیرو، ۱۴۵ درمانگاه و ۶۷ مرکز بهداشتی درمانی برای ارائه خدمت به زائران در سطح استان خراسان رضوی آماده هستند.

قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: در این مدت ۱۵۰ تیم بهداشتی بر عملکرد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مراکز اسکان زائران، هیات ها و حسینیه ها نظارت دارند.

حریرچی با اشاره به اینکه همزمان با شهادت امام رضا(ع) بیش از ۴ میلیون زائر وارد مشهد می‌شوند اظهار داشت: خدمات رسانی به این تعداد زائر در مدت محدود کار بسیار سنگینی است که دانشگاه علوم پزشکی مشهد با برنامه ریزی منسجم خدمات بهداشتی و درمانی را به شکل مطلوب علاوه بر مجاوران به زائران امام رضا(ع) نیز ارائه می دهد.

گفتنی است: قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در پایگاه های خدمات رسانی به زائران پیاده از نزدیک در جریان روندارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

خدمت رسانی بهداشتی و درمانی به زائران پیاده مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار