مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس خبر داد؛

ارسال بیش از ۱۴۰ تن کمک غیرنقدی مردم فارس به مناطق زلزله زده

تاکنون ۱۴۳ تن کمک‌های غیرنقدی مردم فارس به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فیض الله جعفری مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴۳ تن کمک‌های غیرنقدی مردم فارس به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شده است، اظهار کرد: از این محموله ارسالی، ۲ هزار تخته چادر و بیش از ۴۱ تن کالا از موجودی انبار جمعیت هلال احمر استان است که به وسیله هشت فروند هواپیمای ارتش و ۱۱ دستگاه تریلی به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شده است.

وی با بیان اینکه مابقی کمک‌های مردمی هم در حال تفکیک و آماده سازی برای ارسال است، تصریح کرد: در این مدت ۳۵۰ میلیون تومان هم کمک‌های نقدی در حساب هلال احمر جمع آوری شده که این مبلغ بر اساس برنامه ریزی‌ها برای ادامه زندگی زلزله زدگان هزینه می‌شود.

فیض الله جعفری از مردم خواست برای تکریم زلزله زدگان وسایل نو و استفاده نشده را به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر استان تحویل دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس از مردم نیک اندیش و نوع‌دوست استان خواست کمک‌های خود را به صورت نقدی به شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر انتقال دهند تا از این طریق بتوان در منطقه حادثه دیده و با توجه به نیاز اصلی زلزله‌زدگان، اقلام مورد نیاز را به مرور خریداری کرده و در اختیار آن‌ها قرار داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس به داوطلبان حضور در مناطق زلزله زده نیز توصیه کرد: از مراجعه حضوری به این مناطق خودداری کنند؛ در صورت نیاز، جمعیت هلال احمر از داوطلبان آموزش دیده دعوت می‌کند.

انتهای پیام/ن

ارسال کمک های مردم فارس به مناطق زلزله زده غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار