تولید دوباره کارخانه نخ ریسی بهشهر

کارخانه نخ ریسی بهشهر ۱۵ روز پس از آتش سوزی به مدار تولید بازگشت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، انبار کارخانه اکریلتاب ۱۱ آبان ماه امسال به دلیل آنچه که اتصال سیم برق عنوان شد، شب هنگام آتش گرفت.

بر اساس اعلام مدیران کارخانه و مسئولان آتش نشانی، در این حادثه هزار ۸۰۰ تن نخ اکریلی ویژه تولید فرش دستی و ماشینی و یکهزار تن کاموا آماده ارسال به بازار در آتش سوخت.

در برآورد اولیه میزان خسارت ناشی از این آتش سوزی که ۳۰ درصدش تحت پوشش بیمه قرارداشت افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام شد.

محمد جعفرزاده مدیرعامل کارخانه اکریلتاب گفت: کارخانه با وجود به نتیجه نرسیدن وعده‌های مسئولان برای کمک به احیاء آن، برای جلوگیری از بیکاری کارگران و زیان بیشتر، فعالیتش را از امروز شنبه ۲۷ آبان به طور موقت از سرگرفت.

وی افزود: این واحد صنعتی پیش از آتش سوزی در سه نوبت فعال بود، ولی اکنون در یک نوبت فعال شد تا در صورت تامین مواداولیه بتواند به ظرفیت کامل بازگردد.

مدیرعامل کارخانه اکریلتاب کمبود منابع مالی برای خرید مواد اولیه را علت اصلی تک شیفته شدن فعالیت این واحد صنعتی پس از آتش سوزی اعلام کرد.

جعفرزاده گفت: در شرایط فعلی با ترخیص بموقع مواد اولیه از گمرک، این واحد صنعتی می‌تواند حدود ۲۰ روز در یک شیفت فعال باشد و پس از آن چنانچه کمک مالی به واحد برای خرید مواد اولیه نرسد، احتمال تعطیلی وجود دارد.

انتهای پیام/ م

آغاز بکار کارخانه نخ ریسی بهشهر از امروز شنبه ۲۷ آبان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.