به میزبانی جیرفت؛

اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری یادمان ولایت

مدیر موسسه یادمان ولایت از برگزاری اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری یادمان ولایت در شهرستان جیرفت خبر داد.

اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری یادمان ولایتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ٬حمدالله فاریابی مدیر موسسه یادمان ولایت گفت:مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری یادمان ولایت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علوی، وزیر اطلاعات کشور ، روز سه شنبه 30 آبان در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش سراسری که هر ساله به مناسبت سالروز تبعید مقام معظم رهبری به شهرستان دارالولایه جیرفت برگزار می شود،افزود: امسال نیز با حضور مهمانان برجسته کشوری و استانی از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات، برگزیدگان جشنواره شعر یادمان ولایت و با حضور اصحاب فرهنگ و هنر و مردم ولایت مدار جیرفت و جنوب استان کرمان برگزار می‌شود.

فاریابی تصریح کرد:این همایش سه شنبه، 30 آبان‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در سالن ابرار واقع در بلوار معلم در شهرستان جیرفت برگزار می شود.

یادآور می‌شود:در جشنواره سراسری شعر فارسی یادمان ولایت که با حضور شاعران مطرح کشوری برگزار شد و در بخش شعر ولایت آقایان: محمد زارعی از استان مرکزی، رضا نیکوکار از رشت و سعید سالمی از رودبارجنوب به ترتیب مقام اول تا سوم جشنواره را کسب کردندو در بخش شعر ایثار و شهادت هم آقایان: محمد زارعی از استان مرکزی، محسن کاویانی از استان قم و اسماعیل ملایی از شهرستان عنبرآباد نیز از نفرات اول تا سوم جشنواره شدند.
انتهای پیام/ح

اختتامیه جشنواره سراسری یادمان ولایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار