بازدید بیش از ۶ هزار نفر از مراکز فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان از بازدید ۶ هزار و ۶۱۲ نفر بازدید کننده در هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد.

بازدید بیش از ۶ هزار نفر از مراکز فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد جهانتیغی ضمن تشریح عملکرد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در هفته بازدید همگانی گفت: در راستای اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ مهارت آموزی بیش از ۶ هزار و ۶۱۲ نفر بازدید کننده در هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سراسر استان بازدید به عمل آوردند و از نزدیک با کارگاه‌ها و تجهیزات این مراکز آشناشدند.

وی افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۸۷۱ نفربازدیدکننده فقط از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهر زاهدان بازدید کرده اند و ۳ هزار و ۷۴۱ نفر از مراکز شهرستان‌ها از شمال تا جنوب استان که شامل شهرستان‌های زابل، زهک، چابهار، سراوان، ایرانشهر، خاش، نیکشهر و ... است بازدید نموده اند.

وی با اشاره به استقبال گسترده از طرح بازدید همگانی تصریح کرد: امسال استقبال از طرح ملی بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است چرا که ضرورت اطلاع‌رسانی، هدایت و فراگیر کردن هرچه بیشتر آموزش‌های مهارتی در جامعه و نیز ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت‌آموزی از ابزار‌های کلیدی و زیرساختی تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغال و اقتصاد مقاومتی بیش از پیش موردتوجه قرارگرفته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تصریح کرد: طرح هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجود در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و لزوم معرفی آن‌ها به آحاد جامعه برگزار می‌شود و اجرای این برنامه اثرگذاری مطلوبی را در توسعه و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و شناساندن آموزش‌های مهارتی برای اقشار مختلف جامعه به همراه دارد.

انتهای پیام/گ

بازدید از مراکز فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار