سلیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بررسی گزارش نهایی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه کمیسیون آموزش

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش از بررسی گزارش نهایی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان برای ارائه به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

بررسی گزارش نهایی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه کمیسیون آموزشحجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: در این جلسه بحث جمع‌بندی نهایی گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: قرار شد این گزارش هرچه سریعتر جمع‌بندی و به هیئت رئیسه مجلس ارائه شود.

نماینده مردم محلات با بیان اینکه طرح کمک به دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای هم در این نشست بررسی شد، اظهار کرد: بر اساس این طرح کمک‌ها مستقیما به خزانه ریخته شده تا به صورت مستقیم برای توسعه ساختمانی و تجهیزات این دانشگاه‌ها هزینه شود.

سلیمی تصریح کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان هم بررسی و قرار شد به دلیل آنکه موازی‌کاری با دولت محسوب می‌شود به کمیته آموزش و پرورش ارائه شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: در این نشست بعد از بررسی موضوع استخدام حق‌التدریسی‌ها هم قرار شد دو نفر از کمیسیون آموزش به عنوان ناظر در استخدام آنها نظارت داشته باشند تا حق‌شان ضایع نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار