تشکیل ستاد بحران شهرداری مهاباد

شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد برای مقابله با بحران‌های احتمالی ، ستاد بحران تشکیل دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، در جلسه ای که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد تشکیل شد ، آمادگی جهت برخورد با حوادث طبیعی و غیر مترقبه و میزان آمادگی واحدهای مختلف شهرداری هنگام مواجهه با بحران بررسی شد.

در این نشست ابراهیم کریمی سخنگوی شورای شهر با اشاره به ضعف های موجود در بخش های مختلف شهرداری در هنگام مواجهه با رویدادهای طبیعی و غیر مترقبه گفت: واحدهای مختلف شهرداری بایدآمادگی لازم را در هنگام مواجهه با تصادفات جاده ای ، آتش سوزی  ،حوادث حوزه نجات کوهستان و  گاز گرفتگی داشته باشند.

کریمی ، بر طرف کردن نواقص در حوزه فضای سبز و پارکها ، تعمیر تجهیزات فعلی و خرید تجیهزات نو، تجهیز و تعمیر پمپ های تخلیه آب، برنامه ریزی لازم جهت اولویت بندی معابر و محلات هنگام بازگشایی و نمک پاشی در هنگام بارش برف، لایروبی تمام مسیل ها و جوی های آب، اخذ اخبار هواشناسی به صورت هفتگی و ارایه آن به تمام واحدهای شهرداری را از دیگر مواردی اعلام کرد که باید به آنها بیشتر توجه شود.

مصطفی احمدزاده عضو شورای شهر مهاباد هم در ادامه با اشاره به جبران ناپذیر بودن خسارات در هنگام وقوع حوادث احتمالی گفت: لازم است سیاست شهرداری در مورد تراکم فروشی تغییر کرده تا بر حجم مشکلات افزوده نشود زیرا در صورت بروز زلزله و حوادث مشابه خسارات آن جبران پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/ع

تشکیل جلسه شورای اسلامی شهر مهاباد به منظور آمادگی برای مقابله با بحرانها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.