مدیر بورس منطقه‌ای :

۲ میلیون سهم در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان معامله شد

مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در هفته جاری تا امروز ۲ میلیون و ۷۶۹ هزار و ۷۷۰ سهم و حق تقدم به ارزش ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در بورس منطقه‌ای استان معامله شده است.

۲ میلیون سهم در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان معامله شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سوگل هیراد مدیر بورس منطقه‌ای استان  اظهار داشت: در هفته جاری تا امروز تعداد ۲ میلیون و ۷۶۹ هزار و ۷۷۰ سهم و حق تقدم به ارزش ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از میان ۷۸ شرکت در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان معامله شده است.

هیراد  افزود: ۲۱ درصد ارزش معاملات را خرید و ۷۹ درصد آن را فروش سهام شامل شده که تعداد کد‌های معاملاتی جدید ۲۱ عدد بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین ارزش معاملات مربوط به اسناد خزانه اسلامی به ارزش بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال بوده، افزود: ۴ شرکت برتر این هفته از لحاظ داد و ستد "اسناد خزانه اسلامی، پالایش نفت اصفهان، فولاد خوزستان و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری" هستند.

بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان ۲۲ آذر ۱۳۸۳ با هدف اشاعه هر چه بیشتر و بهتر فرهنگ سهامداری و افزایش سطح دسترسی مردم استان به بازار سرمایه با حضور مسوولان کشوری و استانی در زاهدان آغاز به کار کرد. تالار بورس استان فعالیت خود را با ۴ گروه کارگزاری آغاز کرده بود که هم اینک دارای یک تالار اختصاصی در شهر زاهدان است.

این تالار که مربوط به "کارگزاری مفید" است، برای تسهیل دسترسی سهامداران و افزایش سهم معامله ایجاد شد و این رخداد برای گسترس بازار سرمایه در زاهدان بسیار موثر است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار