راهیابی ۱۲ اثر حوزه هنری کردستان به جشنواره عمار

رئیس حوزه هنری کردستان گفت: ۱۲ اثر تولیدی حوزه هنری استان در بخش‌های داستانی، پویا نمایی و فیلمنامه به هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار راه یافت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،امین مرادی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان جشنواره فیلم عمار را از مهمترین جشنواره های مردمی سینمایی عنوان کردوگفت: در این دوره از جشنواره ۱۲ اثر تولیدی حوزه هنری استان کردستان در بخش های داستانی، مستند، پویانمایی و فیلمنامه در این جشنواره حضور دارد.
وی افزود:جشنواره مردمی فیلم عمار با موضوعات تاریخ معاصر، فتنه ۸۸، نقد درون گفتمانی، بیداری اسلامی و جهانی، جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی و ملت قهرمان از ۶ تا ۱۵ دی ماه جاری برگزار می‌شود.
مرادی با اشاره به فیلم های بخش داستانی حوزه هنری استان بیان کرد: در بخش داستانی ۵ فیلم «جی ژوان» به کارگردانی اشکان ساعد پناه، «جابرای نفس تنگ است» به کارگردانی سینا ایوبی، «اسب» به کارگردانی رسول احمدی، «نارنجی» به کارگردانی آرمان محمدی، «شمع سرد» به کارگردانی نوید زارع، در بخش مستند ۳ فیلم «شهید محمد سعید توفیقی» به کارگردانی زانیار لطفی در بخش ملت قهرمان و فیلم های «امید سپید» به کارگردانی جمشید فرجوند فردا و «شهد سنگ» به کارگردانی ستار چمنی گل در این جشنواره حضور یافته اند.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان اعلام کرد: در بخش پویانمایی دو اثر «معلق» به کارگردانی آذر منصوری و «باران های رنگی» به کارگردانی ماشااله محمدی به این جشنواره ارسال شده است.
وی دو فیلمنامه « انیسه » به نویسندگی مریم البرزی و « صندوق سبز پدر» به نویسندگی زانیار لطفی از تولیدات حوزه هنری استان کردستان را از دیگر آثار ارسال شده به این جشنواره اعلام کرد.
انتهای پیام/م

۱۲ اثر حوزه هنری کردستان به جشنواره عمار راه یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.