نعمتی در تشریح نشست غیرعلنی صبح:

سیف: پرداخت ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از مطالبات سپرده‌گذاران کاسپین/سپرده‌های تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان هم پرداخت ‌می‌شود

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: در نشست غیرعلنی امروز بنا شد، سپرده افراد در سایر موسسات مالی تا ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شود.

سیف: پرداخت ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از مطالبات سپرده‌گذاران کاسپین/سپرده‌های تا ۱۰۰ میلیون تومان هم پرداخت ‌می‌شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در حاشیه صحن علنی امروز (یکشنبه، 5 آذر ماه) خانه ملت در تشریح نشست غیرعلنی امروز با ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی گفت: در این جلسه آخرین وضعیت موسسات مالی اعتباری مورد بررسی قرار گرفت، همچنین در مورد مشکلاتی که در نحوه پرداخت پول سپرده‌گذاران وجود دارد نیز مباحثی مطرح شد.

وی با اشاره به این که اقدامات خوبی در این راستا در سطح سه قوه انجام شده است، اظهار کرد: خواست نظام و سران سه قوه بر این است که هر چه زودتر مشکلات مربوط به موسسات مالی و اعتباری هر چه سریعتر حل و فصل شود.

نعمتی افزود: موضوع پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران کاسپین تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته است و سیف اعلام کرد که تاکنون سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از طرف بانک مرکزی به سپرده‌گذاران تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیان داشت: این رقم بیش از ۹۸ درصد مجموعه سپرده‌گذاران بوده است، سپرده دو درصد باقی مانده که بالای ۲۰۰ میلیون تومان است، هم قرار شد تا پرداخت شود، البته بخشی از پول برخی از سپرده‌گذاران بالای ۲۰۰ میلیون تومان نیز در حال پرداخت است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اذعان کرد: در این جلسه بنا شد، سپرده افراد در سایر موسسات مالی تا ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شود و این کار در دستور کار بانک مرکزی قرار گرفته است.

وی گفت: مجموعه این پرداخت‌ها ۹۵ درصد کل سپرده‌ها خواهد بود و در این راستا امیدواریم ۵ درصد باقی مانده با تدبیر سران سه قوه و قوه قضاییه انجام شود.

نعمتی خاطرنشان کرد: در این جلسه بنا شد که جلساتی میان معاونان سه قوه اسحاق جهانگیری، مسعود پزشکیان و حجت الاسلام محسنی اژه ای با ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی برگزار شود.

انتهای پیام/

پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران کاسپین و سایر موسسات مالی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۶
در شهرستانها خبر از هیچی نیست ........
آخرین اخبار