نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد جان‌‌باختگان سانحه قطار تبریز-مشهد

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: مراسم بزرگداشت جان‌باختگان زائران رضوی برگزار می‌شود که امیدوارم با حضورپرشور مردم مراسم باشکوهی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فرارسیدن سالگرد سانحه قطار تبریز-مشهد و درگذشت تعدادی از زائران امام رضا را یادآور شد و ابراز داشت: پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه وادی رحمت مراسم بزرگداشت این زائران رضوی برگزار می‌شود که امیدوارم با حضور پرشور مردم مراسم باشکوهی برگزار شود.

وی درادامه با تاکید بر اینکه بسیج یک فرهنگ است گفت: هفته بسیج تجلیل از ایثار و فداکاری بسیجیان است و این روز را به تمامی بسیجیان تبریک عرض می‌کنم.

وی هم چنین حادثه غمناک زلزله استان کرمانشاه را یادآور شد و ضمن تسلیت این سانحه غم انگیز افزود: کمک‌های زیادی از آذربایجان شرقی به کرمانشاه و سرپل ذهاب ارسال شده که مردم و مدیران آن منطقه در تماس تلفنی از مردم استان قدردانی کردند ضمن اینکه بازسازی یکی از دهستان‌های سرپل‌ذهاب بر عهده سپاه و بسیج سازندگی گذاشته شده که امیدوارم سربلند باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان از برگزاری خوب کنگره علامه جعفری توسط دانشگاه هنر تقدیر کرد و گفت: از عدم حضور فعال دانشگاه تبریز در کنگره علامه جعفری انتقاد داریم چرا که انتظار بیشتری از این دانشگاه داشتیم.

آل‌هاشم انتخاب شهرام رضاپور استاد برتر دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به عنوان یکی از هفت دانشمند برتر جهان را مورد اشاره قرار داد و افزود: این انتخاب افتخاری برای استان است که پیشنهاد می‌کنم که در جلسه آینده شورای فرهنگ عمومی دعوت شود تا از وی به نحو شایسته تجلیل کنیم.

 

انتهای پیام/ش

مراسم بزرگداشت سالگرد جان‌‌باختگان سانحه قطار تبریز-مشهد درتبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار