رئیس پلیس استان بوشهر:

۲۰۰ کیلوگرم تریاک در دیلم کشف شد‌

رئیس پلیس استان بوشهر گفت: یک محموله ۲۰۰کیلوگرمی موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان" دیلم" کشف شد.

۲۰۰ کیلوگرم تریاک در دیلم کشف شد‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی امشب در جمع خبرنگاران در دیلم با تاکید بر برخورد قاطع با سوداگران مرگ اظهار داشت: استان بوشهر بارانداز مواد مخدر نیست و در این راستا سوداگران مرگ و قاچاقچیان در این استان فضای امنی برای فعالیت ندارند.

رئیس پلیس استان بوشهر از متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در دیلم خبر داد و افزود:با اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و گلوگاه‌های خروجی استان بوشهر ظهر امروز یک شنبه ۵ آذرماه یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در تور عملیاتی پلیس قرار گرفت.

سردار واعظی با اشاره به اقدام فرار سوداگران مرگ خاطر نشان کرد: قاچاقچیان بدون توجه به دستور ایست پلیس قصد فرار داشتند که با شلیک چندین تیر و هدف قرار گرفتن خودرو آنان ناچار به توقف شدند. در بازرسی از این خودرو ۲۰۰ کیلوگرم تریاک کشف، دونفر متهم دستگیر و دودستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر با اشاره به انهدام باند‌های سوداگران مرگ تصریح کرد: با متلاشی شدن باند‌های سوداگران مرگ امسال بیش از ۸.۵ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

انتهای پیام /پ

کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در دیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.