معاون بهداشت وزارت بهداشت مطرح کرد؛

حضور موثر بهورزان بهداشت در زلزله کرمانشاه/ فعالیت مراکز بهداشت در مناطق زلزله‌زده

رئیسی گفت: در زلزله کرمانشاه بهورزان بهداشت نقش مهمی داشتند و در امدادرسانی به زلزله‌زده‌ها نمره قبولی گرفتند.

حضور موثر بهورزان بهداشت در زلزله کرمانشاه/ فعالیت مراکز بهداشت در مناطق زلزله‌زدهبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت در جلسه تجلیل بهورز نمونه  در کرمانشاه، اظهار کرد: قدردانِ زحمات شما و همسرتان هستیم و اگر شما بهورزان بهداشت در کنار سایر ملت ایران که همه به صحنه آمدند، نبودید هم خسارات بیشتر می‌شد و هم عملکرد حوزه بهداشت نسبت به سایر دستگاهها تا این حد برجسته نمی‌شد.

وی افزود: در حوزه بهداشت ودرمان اقدامات خوبی در حادثه زلزله غرب کشور انجام شد و خداراشکر همه مراکز بهداشتی که بر اساس استانداردها باید در منطقه فعال باشند هم اکنون در حال ارائه خدمت هستند، این در حالی است که در این زلزله 84 مرکز ما کاملاٌ تخریب شد و 192 مرکز آسیب دید.

معاون بهداشت با بیان اینکه این اقدام خیلی بزرگی است که چند روز پس از زلزله تمام مراکز در مدار قرار بگیرند و خدمت رسانی کنند.، افزود: همه مادران باردار و بیماران پرخطر از جمله دیابتی ها و سایر بیماران شناسایی شده و خدمت دریافت می‌کنند. هیچ مجروحی در این زلزله نبود که واکسن کزاز دریافت نکرده باشد.

وی در پایان رخداد حوادثی مانند زلزله یا سیل را طبیعی دانست ولی بر آمادگی هرچه بیشتر واحدهای بهداشتی برای مواجهه با این حوادث در آینده تاکید کرد.

 

انتهای پیام/

اظهارات معاون بهداشت وزارت در مورد امدادرسانی به زلزله‌زدگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار