پربازدیدهای وبگردی؛

8 ویژگی شخصیتی افرادی که از فجایع جان سالم به در می برند/چطور مثل آهنربا دیگران را به خود جذب کنیم؟/کشف درمان احتمالی سرطان تا سال ۲۰۱۸/کوسه ها 31 انسان را زنده زنده خوردند +عکس

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

8 ویژگی شخصیتی افرادی که از فجایع جان سالم به در می برند/چطور مثل آهنربا دیگران را به خود جذب کنیم؟/کشف درمان احتمالی سرطان تا سال ۲۰۱۸/کوسه ها 31 انسان را زنده زنده خوردند +عکس


8 ویژگی شخصیتی افرادی که از فجایع جان سالم به در می برند
ممکن است هرکسی با فجایع بزرگ رسانه ای شده روبه رو شود،شناسایی و پرورش این هشت خصیصه می تواند به شما هنگام بلا و پس از آن یاری رساند.


چطور مثل آهنربا دیگران را به خود جذب کنیم؟
کاریزما یک مهارت فوق‌العاده است اکثر رهبران برتر، بازرگانان، کارآفرینان و سلبریتی‌ها کاریزما دارند. وقتی مردم با این افراد صحبت می‌کنند، حس می‌کنند که در تمام زندگی‌شان آنها را می‌شناخته‌اند.

چطور کاریزماتیک باشیم و مثل آهنربا دیگران را به خود جذب کنیم؟


کشف درمان احتمالی سرطان تا سال ۲۰۱۸
سالهاست که دانشمندان برای کشف درمان سرطان به عنوان یکی از مرگبارترین بیماریهای جهان به شکل خستگی‌ناپذیر تلاش می‌کنند اما اکنون گفته می‌شود که این بیماری به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۸ قابل درمان خواهد شد.


۶ درصد مردان و زنان، گرفتار خُرخُر در خواب/ عارضه را جدی بگیرد
یک متخصص گوش و حلق و بینی گفت: خُرخُر در خواب پیش‌زمینه‌ بیماری‌های دیابت، فشارخون، نارسایی قلبی، آلزایمر و...، است که حدود ۴درصد مردان و ۲ درصد زنان ایرانی به آن مبتلا هستند.

۶درصد مردان و زنان گرفتار خُرخُر در خواب/عارضه را جدی بگیرد


کوسه ها 31 انسان را زنده زنده خوردند +عکس
امدادگران گارد ساحلی لیبی اعلام کردند که بسیاری از مهاجران توسط کوسه های گرسنه خورده می شوند.


عجیب ترین و دیدنی ترین کوچه کره زمین+تصاویر
با رفتن به نواحی شمالی سیبری در جزیره Yttygran به منطقه ای عجیب بر می خورید که سوال های زیادی را در ذهنتان ایجاد می کند. چیزی که این ناحیه را تا این حد عجیب کرده است؟

در این کوچه فقط استخوان های نهنگ می بینید +تصاویر


مسئله قسمت در ازدواج چه اندازه صحت دارد؟
آن چه بین مردم معروف است، قسمت به معنای عدم تأثیر فرد در سرنوشت خود و تعیین همسر از قبل می ‏باشد و سلب اختیار از انسان، که از نظر اسلام مردود است.


چگونه آیات قرآن را در زندگی مان عملی کنیم؟
خواندن معنا و تفسیر آیات قرآن کریم، به فهم درست آن و عملی کردن دستورات الهی در زندگی‌مان کمک می‌کند.


دو خواهری که هرگز نمی‌توانند گریه کنند+تصاویر
دو خواهر از نوعی بیماری نادر رنج می‌برند که فراگیری آن یک نفر در هر یک میلیون نفر در سرتاسر جهان است و به واسطه آن نمی‌توانند گریه کنند و درد، گرما و سرما را احساس نمی‌کنند.


سفر خطرناک 2 پسر بچه زیر اتوبوس جنجالی شد+عکس
ماجرای پنهان شدن دو پسر بچه چینی زیراتوبوس و 80 ساعت سفر خطرناک آنها برای یافتن پدر و مادر خود به موضوعی جنجالی در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

 

انتهای پیام/

اخبارپربازدید وبگردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار