سرمربی تیم فوتبال سپاهان

امیدوارم فردا سطح کیفی بازی با پرسپولیس را به نمایش بگذاریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سطح کیفی بازیکنان ما مقابل پرسپولیس و نفت بالا بود و امیدوارم مقابل استقلال خوزستان هم فوتبال خوب و با کیفیتی را به نمایش بگذاریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زلاتکو کرانچار عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان اظهار داشت: سطح کیفی بالایی مقابل پرسپولیس و نفت آبادان را به نمایش گذاشتیم. سطح کیفی بازیکنان ما مقابل نفت بالا بود و امیدوارم فوتبال خوبی را مقابل استقلال خوزستان هم به نمایش بگذاریم و با کیفیت بازی کنیم.

وی افزود: در بازی با نفت مجبور شدیم رسول نویدکیا را به دلیل درد، زودتر بیرون بکشیم و فعلا 10 روزی دور خواهد بود. عزت پورقاز هم روی نیمکت خواهد بود و امیدوارم فردا یک فوتبال خوب همراه با نتیجه داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد مشکلات درون دروازه سپاهان و بی‌ثباتی آن اظهار داشت: ما درون دروازه در 6 هفته نخست یک مقدار ثبات داشتیم اما پس از برخی اشتباهات انبوهی از انتقادات نسبت به دروازه‌بان ما صورت گرفت. در مورد دروازه‌بانانی که صحبت کردید همه ابتدای فصل تحت قرارداد بودند. شهاب گردان، رحمتی و رحمان احمدی. آن زمان نیاز ندیدیم دروازه‌بان بگیریم چون دروازه‌بان ما با ثبات کار کرد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود رحمتی به سپاهان خواهد آمد، گفت: من از این موضوع بی‌اطلاع هستم و این شایعات را تازه می‌شنوم. 

سرمربی سپاهان گفت: برای 2 هفته آینده تصمیم گرفتیم لئاندرو درون دروازه نایستد و به دروازه‌بان جوان‌مان فرصت می‌دهیم و در نیم‌فصل اولویت‌مان  برای جذب بازیکن، دروازه‌بان خواهد بود.

کرانچار در مورد رافائل بازیکن خارجی تیمش، گفت: ما دقیقاً در روزهای آخر نقل و انتقالات مجبور شدیم این بازیکن را جذب کنیم. جباروف قرار بود به سپاهان بیاید و اینجا باشد اما یک باره از تیم دیگری سردرآورد. رافائل در پرتغال خوب بود و حتی جام کسب کرده بود اما دو ماهی که تمرین نکرده بود باعث افت او شد. با وی تمرین زیادی کردیم اما به یک باره مصدوم شد. اگر تا نیم‌فصل برسد که هیچ اما در غیر این صورت بازیکن دیگری را به عنوان پلی میکر جذب خواهیم کرد. در حال حاضر سیاوش یزدانی و عزت پورقاز را در اختیار نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به شما گفته بودند بیش از یک میلیارد برای دروازه بان خرج نکنید؟، گفت: این موضوع  را اولین بار از شما می‌شنوم و من بی اطلاع هستم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.