میزان شانس همگروهی ایران و فرانسه در جام جهانی 2018 مشخص شد

یک رسانه فرانسوی میزان شانس همگروهی تیم های ملی ایران و فرانسه را اعلام کرد.

میزان شانس همگروهی ایران و فرانسه در جام جهانی 2018 مشخص شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عصر امروز مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه در کاخ کرملین برگزار می شود و 32 تیم حاضر در این رقابت ها، حریفان خود را می شناسند. صفحه توئیتر اخبار فوتبال فرانسه با اشاره به میزان احتمال همگروهی تیم های مختلف جام جهانی 2018 روسیه با تیم ملی فرانسه، شانس همگروه شدن تیم ملی ایران با فرانسه را 12.8 درصد اعلام کرد.

بر همین اساس تیم ملی فرانسه که در سید یک قرار دارد باید منتظر همگروه شدن با تیم هایی از سید های 2، 3 و یا 4 باشد که با توجه به احتمالات، در سید 2 تیم های پرو،کلمبیا و اروگوئه هر کدام 17.5 درصد شانس همگروهی با فرانسوی ها را دارند و سایر تیم های سید 2 نیز هر کدام از 9.5 درصد شانس برخوردار هستند.

در سید 3 که تیم ملی کشورمان نیز حضور دارد، احتمال همگروهی فرانسه با تیم ملی کاستاریکا با 13.8 درصد بیشتر از سایر تیم هاست. تیم های ملی مصر و سنگال نیز هر دو با 13.2 درصد در جایگاه بعدی قرار دارند. تونس نیز با 13.1 درصد شانس بعدی همگروهی با خروس ها است و احتمال همگروهی تیم ملی ایران با فرانسوی ها 12.8 درصد است. احتمال همگروه شدن تیم های ملی دانمارک، ایسلند و سوئد با فرانسه کمتر از سایرین است.

در سید 4 نیز براساس احتمالات، تیم ملی پاناما با 13.2 درصد از بیشترین بخت برای همگروهی با فرانسوی ها برخوردار است. همچنین احتمال همگروهی فرانسه با یکی از تیم های عربستان،ژاپن،کره جنوبی و استرالیا بیشتر از همگروه شدن با تیم های مراکش،نیجریه و صربستان است.

 انتهای پیام/

احتمال همگروهی ایران و فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار