مدیرعامل توانیر خبر داد:

برق مناطق زلزله زده کرمان، وصل شد

کردی گفت: برق بیشتر مشترکانی که در اثر زمین لرزه در استان کرمان دچار خاموشی شده بود، وصل شد.

برطرف شدن خاموشي هاي ناشي از زلزله كرمان

 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از روابط عمومی نیرو؛ آرش کردی مدیرعامل توانیر با بیان این که اکیپ‌های عملیاتی از همان دقایق اولیه پس از زمین لرزه در محل حاضر و اکیپ‌های امدادی نیز به مناطق مورد نظراعزام شدند، اظهارکرد: 8 روستا از استان کرمان با وقوع زلزله دچار اختلال در شبکه توزیع  برق رسانی شدند و برق  250 مشترک قطع شده بود.

مدیرعامل توانیر اضافه کرد: با تلاش اکیپ‌های عملیاتی، برق بیشتر مشترکانی که در اثر زمین لرزه در استان کرمان، دچار خاموشی شده بودند، وصل شد و تنها واحد‌هایی که دچار تخریب کامل  شدند و امکان برق دار کردن آن‌ها وجود نداشت باقی ماندند که در صورت احیای سازه آمادگی برای برق رسانی وجود دارد.

کردی با تاکید براین که اوضاع تحت کنترل است و هرگونه مشکلی در خصوص برق بلافاصله رسیدگی خواهد شد، گفت: مشترکان هیچ نگرانی از بابت برق نداشته باشند، چرا که اکیپ‌های عملیاتی در مناطق زلزله زده تا اطمینان کامل از پایدار شدن شبکه حضور خواهند داشت.

برپایه این گزارش، زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر در ساعت شش و دو دقیقه امروز (جمعه) هجدک از بخش کوهساران شهرستان راور در استان کرمان را لرزاند. این زلزله در شهر‌های زرند، سیرجان، شهداد و کرمان نیز احساس شد.

انتهای پیام/

جزییات آخرین وضعیت برق در زلزله کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار