در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

انبارلویی: به واسطه نامه رهبر انقلاب شاهد موج اسلام‌خواهی در غرب هستیم

عضو حزب موتلفه گفت: به واسطه نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی شاهد موج اسلام‌خواهی و اسلام‌پژوهی در دنیای غرب هستیم.

شاهد موج اسلام‌خواهی در غرب به واسطه نامه رهبر انقلاب هستیمکاظم انبارلوئی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی که سال گذشته منتشر شد، گفت: این نامه یک دریچه فکری جدید را به روی جوانان غربی باز کرد تا قرآن و دنیای اسلام را از منابع اصیل بگیرند، نه رسانه‌هایی که هر روز برعلیه آموزه‌های دینی لجن‌پراکنی می‌کنند.

عضو حزب موتلفه اسلامی با ابراز خرسندی از اینکه این نامه ارتباط مستقیمی با جوانان جویای حقیقت بود، اظهار کرد: این نامه موجب شد تا جوانان دیدگاهشان را نسبت به اسلام از منابع اصیل بگیرند و به رسانه‌های غربی اکتفا نکنند.

وی تصریح کرد: ما الان به واسطه نامه مقام معظم رهبری شاهد موج اسلام‌خواهی و اسلام‌پژوهی در دنیای غرب هستیم.

انبارلوئی با اشاره به اخباری که از جهان غرب در ارتباط با گرایش جوانان به اسلام می‌رسد، بیان کرد: این اخبار واقعا شگفت‌انگیز است، زیرا که نشان می‌دهد قرن 21 قرن بازگشت به خدا و شکست سکولاریسم است.

عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه امروز در غرب دانشکده‌های اسلام‌پژوهی دایر شده است، اظهار کرد: امروز نگاه جدیدی به دین و دین‌پژوهی ایجاد شده است و همه این پدیده‌ها در سایه همین دعوت رهبری از جوانان غربی برای بازخوانی و بازشناسی اسلام صورت گرفته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار