آمادگی اورژانس فارس برای خدمت رسانی در فصل زمستان

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس از آمادگی کامل اورژانس برای خدمت رسانی در فصل سرد سال خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا عالی منش مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: با وجود اینکه هنوز دستورالعمل طرح امداد و نجات زمستانه ابلاغ نشده است، اما نیرو‌های اورژانس استان با آمادگی در خدمت مردم هستند.

وی افزود: هم اینک ۹۳ پایگاه جاده‌ای و ۳۸ پایگاه شهری اورژانس به همراه ۲۵۰ دستگاه آمبولانس مشغول خدمات رسانی به هموطنان در تمام نقاط استان هستند.

عالی منش ادامه داد: علاوه بر این، سه فروند بالگرد مستقر در شیراز، لار و جهرم، سه دستگاه اتوبوس آمبولانس و حدود ۱۷ دستگاه آمبولانس کمک دار برای استفاده در مسیر‌های سخت گذر آماده خدمات رسانی هستند.

وی با اشاره به گستردگی استان فارس و لزوم افزایش پایگاه‌های اورژانس، گفت: ایجاد ۳۸ پایگاه اورژانس مصوب برنامه توسعه پنجم برای استان فارس در نظر گرفته شده که امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام گرفته بتوانیم به سرعت آن‌ها را فعال کنیم.

عالی منش اظهار داشت: همچنین بحث راه اندازی پایگاه چهارم هوایی در آباده نیز به تصویب رسیده که به محض تامین بالگرد این پایگاه نیز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی بیان کرد: همچنین بنا است که چهاردستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورآمبولانس و ۲۰ دستگاه آمبولانس کمک دار مجهز دیگر به امکانات اورژانس این استان افزوده شود.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس، جایگزینی ۲۰۰ دستگاه آمبولانس به جای آمبولانس‌های فرسوده کنونی و همچنین ۳۰۰ نیروی انسانی را از دیگر نیاز‌های اورژانس فارس برشمرد.


انتهای پیام/ر

آمادگی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس در فصل سرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار